توسط انتشارات علمی صورت گرفت

حضور باردیگر اپرا وینفری در ایران

حضور باردیگر اپرا وینفری در ایران

پرسی بلاگ: تازه ترین كتاب اپرا وینفری مجری و بازیگر مشهور آمریكایی و برنده جایزه اسكار به فارسی ترجمه و از جانب انتشارات علمی منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، طبق گفته های اپرا وینفری «شغل واقعی در زندگی این است كه هرچه زودتر، هدفتان را پیدا كنید، خودتان را پیدا كنید و به ندای درون گوش كنید» سفر از همین جا آغاز می شود.
اپرا، در جدیدترین كتابش «راه نمایان شد» آن چیزی را به اشتراك می گذارد كه آغاز كننده بینشی عمیق از خود است و عرضه كننده چارچوبی برای خلق زندگی پر از موفقیت و پر از اهمیت است. ۱۰ فصل این كتاب به شكلی تنظیم شده اند تا به طی مراحل مهم زندگی در راه خودشناسی كمك كنند. تا چیزی كه حقیقتا برای كسب خشنودی شخصی لازم است را بیابند.
اپرا هر فصل را با داستان هایی از مهم ترین درس هایی كه از زندگی خودش گرفته شروع می كند. داستان هایی شخصی كه به وی در جهت ساخت بهترین زندگی كمك كرده است. او سپس دانش و بینش افراد مختلف را از تمام حوزه ها جمع آوری كرده تا به خواننده الهام ببخشد و بفهماند كه باید در دنیا چه كنند و چگونه آنرا با عشق و تمركز دنبال كنند. «راه نمایان شد» كتابی است كه به خواننده منبعی بسیار زیبا برای دستیابی به زندگی هدفمند اهدا می كنند.
«راه نمایان شد» نوشته اپرا وینفری با ترجمه میعاد جهانتیغ از جانب انتشارات علمی در ۱۷۰صفحه با قیمت ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان انتشار یافته است.

1398/09/13
23:43:00
5.0 / 5
4311
تگهای خبر: ترجمه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ