رقص ساعت منتشر شد

روایت مادری كه برای 24 ساعت خانواده اش را ترك كرد

روایت مادری كه برای 24 ساعت خانواده اش را ترك كرد

به گزارش پرسی بلاگ رمان رقص ساعت نوشته آن تیلور با ترجمه كیمیا فضایی قره بلاغ از سوی انتشارات علمی منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی، آن تیلور در سال ۱۹۴۱ در مینی آپولیس مینه سوتا متولد و در كارولینای شمالی بزرگ شد. او تابحال بیشتر از بیست جلد رمان نوشته است و در رمان هایش زندگی و حالات و روحیات زنان را كنكاش می كند و با دیدی جدید به جنبه های مختلف زندگی زنان می پردازد.
بیستمین رمان او «قرقره آبی» در سال ۲۰۱۵ جزو لیست كتاب های نامزد دریافت جایزه پولیتزر شد. یازدهمین رمان او به نام «درس تنفس» در سال ۱۹۸۸ توانست جایزه پولیتزر را از آن نویسنده كند.
رمان «رقص ساعت» هم در هفت مجله آمریكایی جزو پرفروش ترین رمان ها شد. این كتاب متشكل از دو بخش است و در حالیكه بخش دوم روایت استمراری دارد؛ بخش اول از سه اپیزود مستقل تشكیل شده است. تایلر از روزی شروع می كند كه مادر عصبیِ ویلا زمانی كه او، قهرمان متواضع تایلر، یازده سال داشت، خانواده اش را برای ۲۴ساعت ترك می كند و ماجراهایی كه پیش می آید...
از جمله خصوصیت های این كتاب می توان به موارد زیر اشاره كرد: كتاب پرفروش ساندی تایمز، جزو ۱۰ كتاب برتر مجله یواس‎ای تودی، جزو بیست كتاب برتر سال روزنامه تایمز لندن، جزو فهرست كتاب های برتر بی بی سی رادیو و...
رمان «رقص ساعت» نوشته آن تیلور با ترجمه كیمیا فضایی قره بلاغ در ۲۵۹ صفحه و با قیمت ۴۹۵۰۰ تومان از جانب انتشارات علمی انتشار یافته است.

1398/09/06
16:13:00
5.0 / 5
4471
تگهای خبر: ترجمه , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ