اجرای طرح سرباز كارت برای واریز حقوق سربازان

اجرای طرح سرباز كارت برای واریز حقوق سربازان

پرسی بلاگ: رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام نمود كه حقوق كلیه كاركنان وظیفه نیروهای مسلح بوسیله بانك سپه پرداخت خواهد شد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری درباره طرح تجمیع حسابهای بانكی كاركنان وظیفه، اظهاركرد: در امتداد اجرای ابلاغیه ستاد كل نیروهای مسلح و به منظور تسهیل و تسریع در پروسه پرداخت حقوق و مزایای كاركنان وظیفه نیروهای مسلح، طرح سرباز كارت اجرایی شده است.
وی افزود: در این طرح، كلیه كاركنان وظیفه كه از ۱۸ آبان ماه مشغول به خدمت شده اند به صورت یكپارچه بوسیله بانك سپه حقوق و مزایای خودرا دریافت می كنند.
مهری با اشاره به اینكه سربازكارت فقط تا اختتام خدمت سربازی اعتبار دارد، اظهار داشت: بر طبق هماهنگی های انجام شده بعد از ثبت درخواست اعزام به خدمت، مشمولان بوسیله دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+۱۰)، اطلاعات آنان به سیستم بانك سپه منعكس و بعد از افتتاح حساب، شماره حساب مشمولان به سامانه وظیفه عمومی منتقل می شود و سربازان می توانند با مراجعه به یكی ازشعب بانك سپه سراسر كشور، كارت عابر بانك خودرا دریافت نمایند.
بر طبق اعلام سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا اظهار داشت: علاوه بر حقوق سربازان، سایر هزینه ها مانند هزینه سفر، جیره بین راهی و غیره كاركنان وظیفه نیز به حساب بانك سپه آنان واریز می شود.





منبع:

1398/08/27
14:21:09
5.0 / 5
4552
تگهای خبر: پلیس , خدمات , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ