كشف 15 میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته از یك انبار در جنوب تهران

كشف 15 میلیارد داروی تاریخ مصرف گذشته از یك انبار در جنوب تهران

پرسی بلاگ: رئیس پایگاه یكم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از كشف یك انبار بزرگ داروهای قاچاق و تاریخ مصرف گذشته در جنوب تهران و كشف پانزده هزار قلم داروی فاسد به ارزش پانزده میلیارد ریال آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ بهنام ایرانمنش در این زمینه، اظهار داشت: با دریافت خبری در خصوص اینكه فردی مبادرت به توزیع داروهای قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهر می كند، بررسی سوژه در دستور كار تیم عملیات پایگاه یكم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.
وی اشاره كرد: در تحقیقات پلیسی به دست آمد كه این فرد هزاران قلم داروی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته و فاسد را در یك انبار بزرگ در محدوده چهار دانگه جمع آوری و دپو كرده است.
وی با اشاره به اینكه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، توضیح داد: با دستور قضائی و هماهنگی با كارشناسان غذا و داروی وزارت بهداشت تیم عملیات پایگاه یكم پلیس امنیت عمومی در محل انبار حاضر و در بررسی های تكمیلی مشخص شد این اقلام قابلیت مصرف نداشته و برای سلامت مصرف كنندگان خطر ناك می باشد، همین طور فاقد مجوزهای قانونی و گمركی است.
ایرانمنش با اشاره به اینكه در این رابطه یك متهم دستگیر شد، اضافه كرد: با عنایت به حساسیت سوژه و بحث سلامت شهروندان انبار موصوف با دستور قضائی پلمب شد تا كالای غیر قابل مصرف در اختیار مصرف كنندگان قرار نگیرد.
وی اعلام نمود: در این انبار بیشتر از 15 هزار قلم داروی قاچاق و تاریخ گذشته به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال كشف شد.
بر طبق گزارش سایت پلیس، رئیس پایگاه یكم پلیس امنیت عمومی پایتخت با اشاره به اینكه متهم بعد از تحقیقات تكمیلی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، از مردم خواست: داروهای مورد نیاز خودرا از مبادی رسمی كشور تهیه كنند.




منبع:

1398/08/25
13:48:04
5.0 / 5
4445
تگهای خبر: پلیس , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ