سرقت عجیب خدمتكار زن از خانه ای در سعادت آباد

سرقت عجیب خدمتكار زن از خانه ای در سعادت آباد

به گزارش پرسی بلاگ خدمتكار ۵۰ ساله ای كه بعد از سرقت از آپارتمانی در سعادت آباد، خانه را هم به آتش كشیده بود، دستگیر شد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حوالی ساعت ۲۰: ۳۰ شب گذشته خبر وقوع آتش سوزی در آپارتمانی در محله سعادت آباد از راه مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران كلانتری شهرك غرب اطلاع داده شد كه به دنبال آن ماموران در محل حاضر و مشاهده نمودند كه ۸۰ درصد آپارتمانی در حریق سوخته است.
با اطفای حریق از جانب آتش نشانی، مالك آپارتمان هم شناسایی و در تحقیقات اولیه مشخص شد كه مقادیری طلا و جواهر به ارزش ۵۰ میلیون تومان هم از خانه به سرقت رفته است كه همین مبحث شك ماموران را در عمدی بودن حریق برانگیخت.
همزمان با انجام تحقیقات پلیسی، مشخص شد كه خانم و آقایی با در دست داشتن كلید آپارتمان به راحتی وارد ساختمان شده و بعد از سرقت طلاجات به همراه یكدیگر از محل فرار كرده اند كه در همین راستا هم نخستین مظنون پرونده كه زنی ۵۰ ساله و پرستار كودك مالباخته بود، شناسایی و با دستور قضائی دستگیر و به مقر پلیسی منتقل شد.
متهم در تحقیقات پلیسی ابتدا منكر هرگونه سرقت شد، اما با مشاهده تصاویر به دست آمده از دوربین مداربسته سرانجام لب به اعتراف باز كرد و اظهار داشت: پرستار كودك خردسال صاحبخانه هستم و از وضع مالی خوبشان خبر داشتم. تصمیم داشتم دست به سرقت بزنم تا اینكه بالاخره آنرا اجرایی كردم و با در دست داشتن كلید آپارتمان به همراه همدستم كه مردی میانسال است، وارد ساختمان شدم و بعد از سرقت طلاهای مالباخته، به جهت اینكه ردپایی از ما بر جا نماند، تصمیم گرفتم كه آپارتمان را به آتش بكشم.
با اعترافات متهم محل اختفای مقداری از طلاها كشف و مشخص شد كه باقی طلاها در اختیار همدست متهم است كه تحقیقات برای دستگیری این فرد هم در حال انجام می باشد.
مركز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام نمود كه متهم بعد از تشكیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.



1398/08/16
20:43:35
5.0 / 5
4915
تگهای خبر: اطلاع رسانی , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ