در هفتمین دوره صورت می گیرد

معرفی و عرضه 220 كتاب كودك ایرانی در نمایشگاه شانگهای

معرفی و عرضه 220 كتاب كودك ایرانی در نمایشگاه شانگهای

پرسی بلاگ: بزرگترین آژانس ادبی چین 220 عنوان كتاب كودك ایرانی را در نمایشگاه شانگهای چین معرفی خواهدنمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نمایشگاه كتاب شانگهای چین یكی از نمایشگاههای تخصصی مهم كتاب كودك و نوجوان در جهان است كه فعالیت خودرا از سال ۲۰۱۳ آغاز نموده است و امسال هفتمین دوره برگزاری اش را تجربه خواهدنمود.
این نمایشگاه كه توسط مركز تبلیغات و انتشارات شانگهای، گروه انتشاراتی آموزش و رسانه چین و گروه انتشاراتی مطبوعات و انتشارات چین و با مشاركت نمایشگاه كتاب بولونیای ایتالیا در محل مركز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی شانگهایی در مساحت ۲۵۰۰۰ مترمربع برگزار می شود، سال قبل پذیرای نزدیك به ۴۰۰ ناشر و آژانس ادبی از كشور چین و ۲۵ كشور خارجی بود و بیشتر از ۳۴۰۰۰ بازدید كننده تجاری از آن بازدید كردند.
نمایشگاه شانگهای پس از نمایشگاه های تخصصی كتاب كودك و نوجوان بولونیا و شارجه، مهمترین محل تجمع و دیدار ناشران، نویسندگان، تصویرگران و آژانس های ادبی فعال در سوژه كودك و نوجوان برای مبادلات كپی رایت كتاب های كودك می باشد. در این نمایشگاه علاوه از نمایش و معرفی كتاب، مبادلات كپی رایت و دیگر همكاریهای مشترك، جوایز ادبی مختلف و انواع نشست های تخصصی و همایش های بین المللی اجرا می شود.
آژانس ادبی رایتول، بزرگترین آژانس ادبی در چین، به نمایندگی از آژانس ادبی پل درایران مقرر است ۲۲۰ عنوان از كتاب های ایرانی در سوژه كودك و نوجوان را در این نمایشگاه معرفی نماید.
مجموعه كتاب های شكرستان انتشارات سوره مهر-مجموعه كتاب های قصه های دوستی از انتشارات محراب قلم- مجموعه كتاب های قصه های گوگولی، قصه های گیلی گیلی از انتشارات مدرسه، قصه های خوب برای بچه های خوب از انتشارات امیركبیر، مجموعه كتابهای قصههای تصویری رومی از انتشارات زنبور، مجموعه كتابهای اورگامی از انتشارات نغمه نواندیش، مجموعه كتاب های شاهنامه، گروه پنج به اضافه یك و افسانه سه دخترون از انتشارات افق، مجموعه كتابهای مشاهیر خندان و كارآگاه پوری از انتشارات مبتكران، مجموعه كتابهای ماجراهای ماهی طلایی از انتشارات ساز و كار، مجموعه كتابهای خانه شیروانی، ماجراهای مهتاب و ماجراهای موش كوچولو از انتشارات نردبان همچون كتاب های ایرانی خواهند بود كه در نمایشگاه شانگهای عرضه و معرفی خواهند شد.
همچنین كتاب هایی از نویسندگان مطرح ایرانی همچون مصطفی رحماندوست، مژگان بابا مرندی، فریبا كلهر، محمدرضا شمس، ابراهیم حسن بیگی و... و ناشران دیگر ایرانی همچون انتشارات پرتقال، نوید شاهد، جمكران و... در این نمایشگاه در معرض معرفی قرار خواهند گرفت.

1398/08/13
23:34:53
5.0 / 5
4889
تگهای خبر: آموزش , بین المللی , كتاب , ناشران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ