ارائه خدمت درمانی هلال احمر به یك میلیون و ۸۰۷ هزار زائر در اربعین امسال

ارائه خدمت درمانی هلال احمر به یك میلیون و ۸۰۷ هزار زائر در اربعین امسال

پرسی بلاگ: رئیس مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه یك میلیون و 807 هزار و 686 مورد خدمات به زوار از طرف كادر درمانی هلال احمر در اربعین 98 آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، دكتر محمدتقی حلی ساز با بیان آخرین آمار ارائه خدمات كادر درمانی هلال احمر به زوار حسینی در اربعین ۹۸، اظهار داشت: بر این اساس از ۱۴ تا ۲۹ مهرماه، یك میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۸۶ مورد خدمات ارائه شده كه همچون آنها ۶۲۹ هزار و ۵۹۷ مورد ویزیت، یك میلیون و۹۳ هزار و ۷۹۳ مورد ویزیت داروخانه، ۱۹۶ هزار و ۳۷۵ مورد داروهای قابل ارائه بدون نسخه و ۲۰۰ هزار و ۴۲۴ مورد تزریقات بوده است.
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعی هلال احمر، وی با اشاره به تست فشارخون و قند خون ۵۰ هزار و ۴۴۵ زائر از شروع ارائه خدمات درمانی هلال احمر در اربعین ۹۸، اضافه كرد: همین طور ۷۴ هزار و ۱۴۵ مورد پانسمان، ۲۹ هزار و ۲۱۱ مورد سرم تراپی، ۵ هزار و ۴۹۲ مورد نوار قلب، ۲ هزار و ۲۷۷ مورد گچ و آتل بندی و ۳۹۷ مورداكسیژن تراپی از دیگر موارد مهم ترین خدمات ارائه شده به زوار در اربعین ۹۸ است.
رئیس مركز پزشكی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با تقدیر از خدمات و تلاش های بی وقفه تمامی كادر امدادی و درمانی هلال احمر در اربعین ۹۸، اظهار داشت: در ۱۶ روز ارائه خدمات به زوار، ۸۸۶ مورد اعزام به بیمارستان های عراق و ۱۳۱ مورد اعزام به ایران داشته ایم.




منبع:

1398/08/06
10:41:28
5.0 / 5
4669
تگهای خبر: اطلاع رسانی , بیمارستان , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ