جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در مرز مهران

جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در مرز مهران

به گزارش پرسی بلاگ رئیس ستاد اربعین شهرداری تهران در مرز مهران از آمادگی كامل نیروهای خدمات رسان به زوار اباعبدالله الحسین (ع) در روزهای اربعین اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، فریدون حیدری شهردار منطقه و رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران در مرز مهران با بیان جمع آوری ۴۰۶ تن زباله در محدوده مرزی مهران اظهار داشت: نیروهای خدمات رسان شهرداری منطقه ۵ از تاریخ ۱۳ مهر ماه در محدوده مرزی مهران مستقر شده و در حال جمع آوری زباله، نظافت، نگهداشت سرویس بهداشتی، كمك به حفظ ایمنی زائرین الحسین (ع) توسط آتش نشانی و ستاد مدیریت بحران در این محدوده هستند.
وی با اشاره به محدوده ۱۲۴ هكتاری تحت پوشش منطقه ۵ در مرز مهران اعلام نمود: تنها روز گذشته ۷۰ تن زباله در محدوده شهر مهران تا بخشی از خاك عراق جمع آوری و تفكیك شد.
حیدری به فعالیت ۳۵۰ نیروی خدمات شهری از ۱۳ مهر ماه اشاره نمود و اظهار داشت: با عنایت به افزایش چشم گیر زائرین امسال و بنا بر برنامه ریزی های انجام شده قبل از آغاز مراسم اربعین در ستاد اربعین حسینی (ع) منطقه ۵ از امروز ۱۰۰ نیروی خدمات شهری به جمع خادمان زوار امام حسین (ع) در مرز مهران افزوده می شود.
او همینطور به برگزاری جلسه ای در ستاد اربعین مرز مهران در استانداری ایلام اشاره نمود و اظهار داشت: با عنایت به لزوم دقت در نظافت و رفت و روب مسیر زائرین، بامداد امروز دبیر ستاد اربعین حسینی مرز مهران از انبوه فعالیت های منطقه ۵ بازدید و از فعالیت خاص انجام شده قدردانی كرد.
رئیس ستاد اربعین حسینی همینطور از نگهداشت ۶۵۰ چشمه سرویس بهداشتی در محدوده مرزی مهران اطلاع داد و اظهار داشت: ۵۱۰ چشمه سرویس بهداشتی برای زائرین در نظر گرفته شده بود كه با عنایت به افزایش جمعیت یك ساختمان با ۱۴۰ چشمه سرویس بهداشتی به این تعداد اضافه گردید تا شاهد بهبود خدمت رسانی به زائرین باشیم.
حیدری افزود: الان ۲۰ پرسنل آتش نشانی شهرداری تهران با تجهیزات و خودرو های لازم در مرز مهران در كنار ستاد مدیریت بحران منطقه مستقر هستند تا به صورت مداوم ایمنی محدوده مرزی مهران را رصد كنند.
او در آخر از ادامه عملیات نظافت، نگهداشت و حفظ ایمنی تا روز ۳۰ مهرماه در این محدوده اطلاع داد.



1398/07/21
23:18:32
5.0 / 5
4439
تگهای خبر: خدمات , شهرداری , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ