دفتر شعر مهین مجتهدزاده رونمایی می شود

دفتر شعر مهین مجتهدزاده رونمایی می شود

پرسی بلاگ: مجموعه شعر مهین مجتهدزاده با عنوان باردیگر با پای پیاده كه توسط انتشارات سیب سرخ انتشار یافته است، پنج شنبه 18 مهرماه در دفتر این نشر رونمایی خواهد شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، علیرضا بهنام شاعر و منتقد ادبی كه فرزند این شاعر است اظهار داشت: دراین كتاب گزیده ای از شعرهای مادرم گرد هم آمده است كه قدیمی ترین آنها به سال ۷۵ بازمی گردد.
بهنام اشاره كرد: این شعرها قبل از این و در زمان حیات شاعر قرار بود منتشر شود كه به سبب شدت گرفتن بیماری ایشان این كار به تعویق افتاد. شعرهای مادرم را در این كتاب به ترتیب زمانی از آخرین شعر به قبل تنظیم كرده ام.
او افزود: شعرهای این كتاب كوتاه و رئالیستی هستند و اغلب فضای تصویری دارند و از این نظرمی توان آنها را شبیه به شعرهای موج ناب دانست.
او درباره مراسم رونمایی این مجموعه شعر اظهار داشت: این مجموعه عصر روز پنج شنبه ۱۸ مهرماه با حضور و سخنرانی مهرنوش قربانعلی، علیرضا راهب، سعید پویش و محمود معتقددی در دفتر انتشارات سیب سرخ رونمایی خواهد شد.
مهین مجتهد زاده متولد ۱۳۱۲ و فارغ التحصیل ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران بود. او بعنوان دبیر زبان در آموزش و پرورش به كار پرداخت و بعد از بازنشستگی به سرودن شعر روی آورد. او ۸ شهریورماه امسال بعد از یك دوره مبارزه با بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت. گزیده ای مشتمل بر ۴۰ قطعه شعر از شعرهای این شاعر به همت فرزندش گردآوری شده و توسط انتشارات سیب سرخ انتشار یافته است.


منبع:

1398/07/14
14:09:16
5.0 / 5
4534
تگهای خبر: آموزش , بیماری , كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ