استاندار تهران خبر داد

آخر واگذاری مسكن مهر به متقاضیان در سال آینده

آخر واگذاری مسكن مهر به متقاضیان در سال آینده

به گزارش پرسی بلاگ استاندار تهران از واگذاری 100 درصدی واحدهای مسكن مهر تا سال 1399 اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بند پی در انتها هفتاد و پنجمین جلسه شورای مسكن استان تهران در تشریح مصوبات این جلسه اظهار داشت: در این نشست بررسی معضلات و مشكلات زیرساختی مسكن مهر در سطح استان تهران بخصوص برای معلولین در دستور كار قرار گرفت كه خوشبختانه تصمیمات خوبی در جهت تسریع واگذاری این واحدها اتخاذ شد.
وی اضافه كرد: مقرر شد سازمان آب و فاضلاب نسبت به تامین انشعاب واحدهای مسكن مهر پردیس در اسرع وقت اقدام نماید و تامین زیرساخت ها هم در حوزه برق صورت گیرد.
وی افزود: البته مدیران عامل شركت های توزیع و انتقال برق و یا نمایندگان آنها در جلسه امروز حضور نداشتند كه مقرر شد این مورد در نامه ای به وزیر نیرو اعلام گردد.
بندپی اظهار نمود: بدون شك متقاضیان مسكن مهر از اقشار متوسط به پایین جامعه هستند كه تمام دارایی و سرمایه خویش را برای این مسكن ها داده اند بنابراین نیاز است كه در جلساتی كه مبحث بررسی زیرساخت های مسكن مهر است حتما نمایندگان دستگاه های اجرایی حضور داشته باشند.
استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اینكه در پرند در حوزه زیرساخت های برق 40 درصد كار انجام شده و 60 درصد باقیمانده است اضافه كرد: باید در اسرع وقت نسبت به تامین برق در این محدوده اقدام گردد. در پردیس با عنایت به همكاری هایی كه توسط دستگاه های اجرایی انجام شده است كار به خوبی پیشرفته است، در اندیشه هم مشكلی نداریم.
وی تصریح كرد: در شهرستان پیشوا و مسكن مهر معلولین، برای 250 واحد قرارداد سه جانبه ای میان متقاضیان، پیمانكار و راه و شهرسازی بسته شده كه متاسفانه پیمانكار در این پروژه حاضر به واگذاری نشده است. بر همین مبنا مقرر شد كه توسط محاكم قضایی و شورای تامین شهرستان، پیمانكار ملزم به واگذاری این واحدها شود.
به گفته بندپی، 125 واحد در پرند هم متعلق به معلولین بهزیستی بود كه تاكید شد این واحدها تا آخر مهر امسال به متقاضیان واگذار شود.
استاندار تهران در مورد زمان واگذاری كامل مسكن های مهر به متقاضیان در سطح استان تهران اظهار داشت: هم اكنون در اندیشه 100 درصد واحدهای مسكن مهر تحویل متقاضیان شده، در پرند 77 درصد، در پردیس 43 درصد و واحدهای در اختیار راه و شهرسازی هم تا 91 درصد تحویل متقاضیان شده، بدین سان به صورت میانگین در استان تهران 76 درصد واحدهای مسكن مهر تحویل متقاضیان شده و تا آخر سال جاری متوسط تحویل این واحدها به 90 درصد می رسد و پیشبینی می نماییم در سال 99، 100 درصد این واحدها به متقاضیان تحویل داده شود.



1398/07/09
22:34:12
5.0 / 5
4637
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ