اثر دیگری از روث ور به ایران رسید

مرگ خانم وستاوی منتشر گردید

مرگ خانم وستاوی منتشر گردید

به گزارش پرسی بلاگ رمان مرگ خانم وستاوی با ترجمه زهرا هدایتی از جانب نشر نون منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، همزمان با چاپ نهم رمان «زنی در كابین 10» ترجمه چهارمین رمان روث ور نویسنده انگلیسی هم منتشر گردید. این رمان كه «مرگ خانم وستاوی» نام دارد توسط نشر نون و با ترجمه زهرا هدایتی راهی بازار كتاب شده است.
«مرگ خانم وستاوی» رمان مهیج و روانشناختی دیگری است از نویسنده كتاب های خوشخوان و پر استقبالی همچون «در یك جنگل تاریك تاریك» و «بازی دروغ» است. این رمان با فروش قابل توجهش، در فهرست پرفروش های نیویورك تایمز و ساندی تایمز هم قرار گرفته است و مانند سایر آثار این نویسنده در فضایی معمایی نوشته شده است. هریت وستاوی نامه ای غیرمنتظره دریافت می كند؛ ارثیه ی قابل توجهی از مادر بزرگش به او رسیده. انگار دعاهایش مستجاب شده باشد. اما یك مساله وجود دارد: نامه اشتباه ارسال شده است. هال می داند مهارت هایی كه در حرفه ی كف بینی به دست آورده كمكش می كند به پول برسد. او تصمیمی می گیرد كه زندگی اش را برای همیشه تغییر می دهد، اما به محض اینكه فریبكاری اش را شروع كند دیگر راه برگشتی نخواهد داشت؛ یا باید ادامه دهد یا خطر از دست دادن همه چیز، حتی زندگی اش را به جان بخرد.
روث ور، نویسنده انگلیسی، در ساسكس، ساحل جنوبی انگلیس، به دنیا آمد و بزرگ شد. او بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه منچستر به پاریس نقل مكان كرد و پس از آن شمال لندن را به منظور زندگی برگزید. ور شغل هایی چون پیشخدمت، كتابفروش، معلم زبان انگلیسی و خبرنگار را تجربه كرده است. او پیش از انتشار آثارش با نام خود، پنج رمان كودك و نوجوان را با نام روث واربرتون به انتشار رسانیده بود.
روث ور هم اكنون یكی از نویسندگان مطرح انگلستان است. از او بعنوان نسل جدید جنایی نویس های جهان یاد می كنند. نخستین كتاب وی با عنوان «در یك جنگل تاریك تاریك» در سال ۲۰۱۵ منتشر گردید كه به سرعت جای خویش را در بین علاقه مندان به مطالعه گشود و بعنوان كتاب محبوب و پرفروش در انگلستان و آمریكا شناخته شد. روث ور بعد از آن كتاب جدیدش با عنوان «زنی در كابین ۱۰» را در سال ۲۰۱۶ منتشر نمود. كتاب «زنی در كابین ۱۰» محبوبیتی بیشتر از اثر اول روث ور در بر داشت و در فهرست كتاب های پرفروش دنیا و مهمترین آنها یعنی نیویورك تایمز قرار گرفت. رمان بعدی او یعنی «بازی دروغ» هم در فاصله كمی بعنوان رمانی پرفروش ارائه شد و حالا او با این چهارمین اثرش در رده پرمخاطب های بازار كتاب جهان قرار گرفته است. اخیرا رمان «چرخش كلید» هم از او انتشار یافته است كه نشر نون پنجمین رمان این نویسنده را هم در دست انتشار دارد.
«مرگ خانم وستاوی» در 400 صفحه و با تیراژ 1000 نسخه توسط نشر نون انتشار یافته است.

1398/07/01
19:19:22
5.0 / 5
4196
تگهای خبر: آثار , ترجمه , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ