با تلاش نشر علمی

بكمن این دفعه با شهر خرس ها به ایران آمد

بكمن این دفعه با شهر خرس ها به ایران آمد

به گزارش پرسی بلاگ رمان شهر خرس ها از تازه ترین آثار نویسنده رمان مشهور مردی به نام اوه یعنی فردریك بكمن اخیرا از جانب انتشارات علمی انتشار یافته است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رمان «شهر خرس ها» اثر فردریك بكمن كه اخیرا در ایران ترجمه و انتشار یافته، از تازه ترین آثار این نویسنده مشهور سوئدی است كه در سال ۲۰۱۷ چاپ شده است.
فردریك بكمن را كتابخوان ها با رمان مشهور«مردی به نام اوه» می شناسند، اثری كه تابحال به ۳۰ زبان ترجمه شده و در كشورما هم جزو آثار پرفروش و پرطرفدار است. «شهر خرس ها» از تازه ترین آثار بكمن است، نویسنده سوئدی است كه اشراف و پرداخت او به جزئیات جذاب كه با چاشنی طنز همراه می باشد خواندن این رمان را برای مخاطب دلخواه و پركشش می كند.
داستان پیرامون شهری است كه مردم آن بیشتر از هرچیزی ورزش هاكی برایشان اهمیت دارد و داستان رمان در خلال تلاش ها و دغدغه های آنها برای برد در مسابقات هاكی است، تا اینكه بر اثر یك اتفاق تلخ همه چیز تغییر می كند و كسانی كه تا روز گذشته با هم دوست بودند و ورزش می كردند گرفتار اختلافات درونی می شوند و هركدام از كسی طرفداری می كنند. خصوصیت مهم این اثر بكمن این است كه در چارچوب روایت یك داستان جذاب و پركشش خیلی از مفاهیم فلسفی و روانشناسی را پیش می كشد و درنهایت با تحلیل و جاگذاری درست رویدادها و مناسبات كمك می نماید خواننده با رضایت كتاب را به آخر برساند و حس خوبی از خواندن آن داشته باشد.
در بخشی از این رمان می خوانیم: «نفرت می تواند احساسی تحریك كننده باشد. اگر همه چیز و همه كس را به دوست و دشمن تقسیم نماییم فهم دنیا آسان تر می شود و كمتر ترسناك است، ما و آنها خوب و بد. آسانترین راه برای اتحاد یك گروه عشق نیست چون عشق دشوار می باشد، از شما چیزی می خواهد. نفرت آسان است...»
رمان «شهر خرس ها» نوشته فردریك بكمن با ترجمه میعاد جهانتیغ در ۵۵۰صفحه و با قیمت ۴۷۵۰۰ تومان از جانب انتشارات علمی راهی بازار نشر شده است.

1398/06/13
20:02:25
5.0 / 5
4464
تگهای خبر: آثار , ترجمه , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ