مدیرعامل برند بازی تا مطرح كرد

بدون استراتژی در بازار اسباب بازی ماندگار نخواهیم بود

بدون استراتژی در بازار اسباب بازی ماندگار نخواهیم بود

پرسی بلاگ: مدیرعامل برند بازی تا می گوید: اگر تولیدكنندگان هیچ گونه استراتژی در بازار تولیدی اسباب بازی نداشته باشند امیدی به ماندگاری آنان نیست و از گردونه رقابت خارج خواهند شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نشست تخصصی صنعت اسباب بازی در سالن همایشهای كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با حضور محسن حموله دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی و رئیس مركز سرگرمی های سازنده كانون، محسن رجبی مدیرعامل برند بازی تا برگزار گردید.
رجبی، مدیرعامل برند «بازی تا»، با عرضه تعریفی از pricing، به معرفی ارزش كالا و فاكتورهای ارزشمندی یك كالا پرداخت و اظهار داشت: تاثیر قیمت گذاری صحیح كالا، در ماندگاری و برندینگ، بسیار مهم می باشد و وفاداری مشتری به برند از ضروری ترین عوامل موثر در ماندگاری یك محصول خواهد بود. توجه تولیدكنندگان به تاثیر تغییرات نامناسب و بدون برنامه ریزی همه جانبه قیمت ها بر حفظ مشتریان از الزامات این امورات است.
او در ادامه اظهار نمود: مقایسه دو محصول مشابه از دو برند با تفاوت قیمت بسیار زیاد، به اهمیت مبحث فروش مرتبط می گردد و تاثیرپذیری ذهنی مخاطب كه برگرفته از اعداد قیمت، شناخت، مصرف كننده از كالا و... را تولیدكننده باید رصد كند و به دنبال آن بر مطالعه بازار از حیث شاخت دقیق مصرف كننده كالا بپردازد.
به گفته رجبی، تولید تخصصی و برقراری ارتباط مناسب با سیستم های پخش و شبكه های فروش به منظور توسعه بازار و تلاش در چابك سازی سیستم تولید، از دیگر سفارش هایی است كه تولیدكنندگان باید به آن ارج دهند.
او با اشاره به این مورد كه تولیدكنندگان اسباب بازی فاقد استراتژی توان ماندگاری در بازار را نخواهند داشت، اظهار داشت: اگر تولیدكنندگان هیچ گونه استراتژی در بازار تولیدی اسباب بازی نداشته باشند امیدی به ماندگاری آنان نیست و از گردونه رقابت خارج خواهند شد. توجه به چرخه عمر محصول، توسعه و تغییر به موقع آن، ارتباط با مشتریان و داشتن شبكه تعاملی و پویا با مخاطبان محصول می تواند در ماندگاری یك برند، نقش مثبتی ایفا كنند.
البته تولیدكنندگان اسباب بازی هم با تاكید بر جامعه آماری مصرف كنندگان با معرفی چند روش قیمت گذاری، یك فرمول استاندارد شده برای قیمت گذاری ارائه شد و در نهایت عنوان شد كه موثرترین روش، روشی است كه بر مبنای آن تقاضا در بازار حفظ و در حالیكه هزینه های تولید كننده پوشش داده شود و توان رقابت با سایر رقبا هم وجود داشته باشد.

1397/08/06
14:19:05
5.0 / 5
4930
تگهای خبر: تولید , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ