یكشنبه در فرهنگستان هنر؛

اختتامیه سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب برگزار می گردد

اختتامیه سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب برگزار می گردد

به گزارش پرسی بلاگ آیین پایانی سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب (نشان شیرازه) روز یكشنبه ۱۳ مرداد در فرهنگستان هنر برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، اختتامیه سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب با عنوان نشان شیرازه روز یكشنبه ۱۳ مرداد در فرهنگستان هنر برگزار شده و برگزیدگان این دوره از رویداد مورد نظر معرفی می گردند.
«سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب» با هدف تاكید بر اهمیت طراحی یكپارچه و خلاقانه پیكره كتاب بعنوان موضوعی مهم در طراحی گرافیك و صنعت نشر، تشویق هنرمندان، ناشران و دست اندركاران صنعت نشر به ارتقای جایگاه طراحی كتاب، معرفی و عرضه الگوی مناسب برای طراحی گرافیك كتاب و كوشش برای بازشناسی و بازآفرینی میراث كتاب آرایی در فرهنگ ایران برگزار گردید و قدم آخر آن معرفی برگزیدگان است.
سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب (نشان شیرازه) در دو بخش «پیكره كتاب» و «اجزای كتاب» برگزار می گردد. این نشان، جایزه ای است كه هر دو سال به «شكل» (فیزیك) كتاب های انتشار یافته و پدیدآورندگان هنری آن (تیم طراحی)، بر اساس ارزش های توأم زیبایی و عملكرد اهدا می شود.
در حاشیه اختتامیه این دوره از رویداد مذكور، نمایشگاه آثار منتخب هم از ۱۳ تا ۱۷ مرداد در نگارخانه استاد فرشچیان واقع در خیابان ولی عصر(عج)، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر، فرهنگستان هنر، موسسه صبا، شماره ۱۲۵، دایر می شود.
آیین اختتامیه سومین دوسالانه هنر طراحی كتاب ایران روز یكشنبه ۱۳ مرداد از ساعت ۱۶ در تالار ایران فرهنگستان هنر واقع در خیابان ولی عصر (عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، رواق هنر، شماره ۱۵۵۲ برگزار می گردد.

1398/05/08
21:58:47
5.0 / 5
4985
تگهای خبر: آثار , صنعت , طراحی , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ