با طرحی از داستان لوبیای سحرآمیز

پوستر جشنواره بین المللی قصه گویی كانون منتشر گردید

پوستر جشنواره بین المللی قصه گویی كانون منتشر گردید

پرسی بلاگ: پوستر بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان با طرحی از داستان معروف لوبیای سحرآمیز منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، سلمان طاهری طراح و تصویرساز پوستر بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی در مورد این طرح توضیح داد: در طراحی پوستر این دوره باید خط پوستر دوره قبلی جشنواره حفظ می شد، از جانب دیگر شعار جشنواره كه «آینده ساختنی است» را نیز باید در پوستر نمایش می دادیم كه درانتها به قصه «لوبیای سحرآمیز» كه جنبه بین المللی دارد، رسیدیم.
طاهری با اشاره به این كه این جشنواره بین المللی است و قصه «لوبیای سحرآمیز» هم در داستان های عامیانه ما ایرانیان و هم در بیشتر كشورها شناخته شده است و ایرانی بودن آن برای مخاطب غیرایرانی نیز قابل درك است، از این عنصر استفاده كردیم.

او در مورد رنگ پوستر نیز اظهار داشت: بااینكه سوژه جشنواره، كودك و نوجوان است ولی شركت كنندگان در آن بزرگ سالان هستند، بنا بر این اهتمام كردم فضای جدی تری را با استفاده از تركیب رنگ وارد پوستر كنم.
این طراح در عین حال با بیان این كه كودكان مخاطب اصلی قصه هستند، اضافه كرد: كوشیدیم حضور كودكان را نیز در پوستر حفظ نماییم و تلاش خواهیم كرد در طراحی بخش های دیگر از نمونه های تجمیعی و عروسكی نیز بهره ببریم.
طاهری اشاره كرد: زمینه پوستر كِرِم رنگ، بقیه رنگ ها نیز مورد علاقه عموم مردم و به چشم مخاطب آشنا است. ابرها و كره زمین نیز با رنگ اصلی طراحی شده است.
بیست ودومین جشنواره بین المللی قصه گویی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان روزهای پایانی آذر سال ۱۳۹۸ در مركز آفرینش های فرهنگی هنری تهران انجام می شود.



منبع:

1398/04/23
14:40:49
5.0 / 5
4878
تگهای خبر: بین المللی , جشنواره , شركت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ