كمك 18 و نیم میلیاردی شهرداری به متروی تهران از محل عوارض طرح ترافیك

كمك 18 و نیم میلیاردی شهرداری به متروی تهران از محل عوارض طرح ترافیك

به گزارش پرسی بلاگ معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران اظهار داشت كه امسال ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل عوارض حاصل از طرح ترافیك به متروی پایتخت كمك شده است.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محسن پورسیدآقایی در اینباره اظهار داشت: معاونت حمل و نقل و ترافیك آمادگی دارد مقدار عوارض دریافتی از طرح ترافیك جدید را اعلام نماید و در سامانه شفافیت نشان دهد كه این عوارض در كدام یك از بخش های حوزه حمل و نقل عمومی شامل مترو، اتوبوسرانی و... هزینه می شود.
وی با اشاره به اینكه طبق مصوبه شورای شهر تهران درآمد حاصل از دریافت عوارض طرح ترافیك باید برای توسعه حمل و نقل عمومی شهر هزینه شود، عنوان كرد: در انتها سال، حسابرس و بازرس قانونی به صورت حساب های عوارض دریافتی رسیدگی می كنند و اگر خلاف این مصوبه عمل شود، بازرس این تخلف را به شورا اعلام خواهد نمود.
بنا براعلام شهرنوشت، معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران با تاكید بر اینكه خیال مردم از نحوه صرف درآمد حاصل از عوارض طرح ترافیك در حوزه ی حمل و نقل عمومی آسوده باشد، اظهار داشت: امسال (۱۳۹۸) حدود ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل دریافت عوارض طرح ترافیك به متروی پایتخت كمك شده است.



1398/04/19
14:38:03
5.0 / 5
4524
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ