نقشه گوگل شلوغی احتمالی اتوبوس و متروی شما را پیشبینی می كند

نقشه گوگل شلوغی احتمالی اتوبوس و متروی شما را پیشبینی می كند

پرسی بلاگ: خصوصیت جدید نقشه گوگل یا همان ˮگوگل مپزˮ می تواند شلوغ بودن احتمالی اتوبوس یا قطار مترویی كه كاربر قصد سوار شدن در آنرا دارد، پیش بینی نماید. این امكان بزودی در ۲۰۰ شهر در دسترس قرار می گیرد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از انگجت، حمل و نقل عمومی برای عموم مردم حیاتی و بسیار كاربردی است، اما هیچ كس نمی خواهد در یك قطار مترو یا اتوبوس محصور شود و در شلوغی گیر كند.
سرویس "نقشه گوگل" (Google Maps) به منظور كمك به شهروندان در دانستن میزان شلوغی وسیله نقلیه مورد استفاده برای رسیدن به مقصد، شلوغی را پیشبینی می كند و آنرا به كاربران نشان خواهد داد.
گوگل با استفاده از داده های سفرهای قبلی اتوبوس ها و قطارهای مترو، خلوتی یا شلوغی اتوبوس یا قطار بعدی را پیشبینی می كند.
این خصوصیت از امروز در ۱۸ شهر بریتانیا شامل بیرمنگام، برایتون، بریستول، كمبریج، كاردیف، كاونتری، كراولی، ادینبرو، گلاسكو، لیدز، لیورپول، لندن، نیوكاسل، ناتینگهام، آكسفورد، ردینگ، شفیلد و ساوتهمپتون در دسترس خواهد بود. گوگل می خواهد پیشبینی های خویش را برای تقریباً ۲۰۰ شهر در سراسر جهان بر روی سیستم عامل اندروید و iOS فراهم آورد.
در عین حال "نقشه گوگل" اطلاعات تأخیر وسایل نقلیه عمومی را به صورت زنده نمایش می دهد.
گوگل اعلام نموده است كه این برنامه جزئیات بیشتری را درباره اینكه آیا اتوبوس شما تأخیر خواهد داشت یا نه و اینكه چقدر باید انتظار بكشید، عرضه می دهد و همینطور بر مبنای شرایط ترافیك پیشبینی دقیق تری از مدت سفر خواهد داشت.


"نقشه گوگل" همینطور به كاربران نشان خواهد داد كه اتوبوس یا قطاری كه تأخیر كرده، الان كجاست، ازاین رو كاربران تكلیف خویش را می دانند.
كاربران با این خصوصیت حداقل قادر خواهند بود حرف دقیق تری راجع به زمان رسیدنشان به دیگران بگویند و یا در صورت اطلاع از شلوغی بیش از اندازه، مسیر دیگری را انتخاب كنند.



1398/04/07
14:14:48
5.0 / 5
4431
تگهای خبر: ترافیك , حمل و نقل , سیستم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ