پیش بینی بارش باران برای اغلب مناطق كشور

پیش بینی بارش باران برای اغلب مناطق كشور

پرسی بلاگ: مدیركل پیش بینی و آگهی سریع سازمان هواشناسی با بیان ورود سامانه ای بارشی به كشور اظهار داشت: در اغلب مناطق كشور شاهد بارش باران خواهیم بود.


احد وظیفه در گفتگو با ایسنا، اعلام نمود: طی امروز (پنج شنبه 19 اردیبهشت) شدت بارش ها در استان های كردستان، كرمانشاه، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و نیمه جنوبی آذربایجان غربی خواهد بود.
وی افزود: در روز جمعه هم شدت بارش ها برای استان های اردبیل، آذربایجان شرقی و دامنه های البرز مركزی در شمال استان تهران و البرز و قزوین پیش بینی می شود.
مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینكه از روز شنبه سامانه بارشی در نیمه غربی و جنوب كشور تضعیف می شود، اظهار داشت: برای نوار شرقی كشور و سواحل دریای خزر بارش پراكنده پیش بینی می شود.
او همینطور تصریح كرد: از پس از ظهر امروز و هم طی روز جمعه، باد و گرد و خاك و كاهش كیفیت هوا در جنوب غرب كشور دور از انتظار نیست.
به قول وظیفه، از امروز و با نفوذ جریان های خنك شمالی روی سواحل دریای خزر، برای استان های واقع در این مناطق كاهش نسبی دما پیش بینی می شود.
مدیركل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در انتها در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار نمود: فردا آسمان تهران نیمه ابری و در بعضی ساعات ابری است و گاهی با رگبار و رعد و برق و وزش باد همراه خواهد بود. بیشترین و كمترین حد دمای تهران در این روز 29 و 19 درجه سانتیگراد است. همینطور پس فردا (شنبه 21 اردیبهشت) هوای تهران كمی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود. بیشترین و كمترین دمای تهران در این روز 29 و 16 درجه سانتی گراد خواهد بود.




منبع:

1398/02/19
11:45:52
5.0 / 5
4848
تگهای خبر: هواشناسی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ