رونمایی از کتاب بین المللی دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری

رونمایی از کتاب بین المللی دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری

به گزارش پرسی بلاگ، بوشهر کتاب (تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته ای) که به همت دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری به همراه تیم بین المللی به رشته تحریر در آمده توسط انتشارات وایلی به چاپ رسید.


کتاب Radiology‐Nuclear Medicine Diagnostic Imaging: A Correlative Approach (تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته ای) که پروفسور مجید اسدی بعنوان یکی از سه ادیتور اصلی کتاب است و توسط انتشارات وایلی که معروف ترین ناشر کتب پزشکی جهان به چاپ رسیده است، در جلسه عمومی فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران واحد جنوب رونمایی گردید.
رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای بوشهر در رابطه با اهمیّت این کتاب بین المللی پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اثر ارزشمند علمی شامل ۳۲٫ فصل و حدود ۹۰۰ صفحه و حاوی بیشتر از ۶۰۰ تصویر رنگی است و در این کتاب تمام مباحث در ارتباط با روش های تصویربرداری پیشرفته و حتی استفاده از هوش مصنوعی در تصویربرداری را هم در بر می گیرد.
پروفسور مجید اسدی ضمن اشاره به توانمندی های مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس افزود: این کتاب که مرجع رادیولوژی و پزشکی هسته ای است توسط تیم سه نفره ای شامل دو نفر از اساتید بخش رادیولوژی دانشگاه USC کالیفرنیا آمریکا و بنده با مشارکت ۱۵۰ متخصص مطرح و تراز اول این رشته در جهان به نگارش درآمده است و در سراسر دنیا در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با استناد به نظرات و پیشنهادات متخصصان پزشکی جهان، استفاده از کتاب تصویربرداری تشخیصی - رادیولوژی و طب هسته ای که شامل آخرین روش های تصویربرداری، تصاویر بالینی و اطلاعات بیشتر در رابطه با تشخیص و درمان بیماری ها است را به همه متخصصان پزشکی، دانشجویان پزشکی و کسانی که به تصویربرداری پزشکی علاقه مند هستند، سفارش می کنم.
پروفسور مجید اسدی از دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و دارای مدارک تخصص در رشته طب هسته ای و تصویربرداری مولکولی و فلوشیپ پت سی تی از دانشگاه استنفورد و هاروارد آمریکا است و تابحال ۷ کتاب بین المللی و هم بیشتر از ۳۰۰ مقاله بین المللی و داخلی را به چاپ رسانده است. این دانشمند پزشکی هسته ای بوشهری، استاد دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، عضو وابسته فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، عضو بورد شورای تصویربرداری انجمن پزشکی هسته ای و انجمن قلب هسته ای آمریکا و رئیس مرکز تحقیقات پزشکی هسته ای خلیج فارس است.
علاقه مندان می توانند با رفتن به آدرس اینترنتی زیر از مطالب علمی و به روز این کتاب استفاده نمایند. https: //onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9781119603627




منبع:

1402/03/08
12:33:27
5.0 / 5
320
تگهای خبر: بیماری , بین المللی , كتاب , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ