سرپرست وزارت آموزش و پرورش:

اجازه بارگذاری مدارک جدید در سامانه رتبه بندی معلمان به زودی فراهم می شود

اجازه بارگذاری مدارک جدید در سامانه رتبه بندی معلمان به زودی فراهم می شود

به گزارش پرسی بلاگ، سرپرست وزارت آموزش وپرورش با اعلان اینکه اعتراضات معلمان به نحوه رتبه بندی به دقت بررسی می شود تا حقی از کسی تضییع نشود، اظهار داشت: پروسه رسیدگی به اعتراضات شروع شده است. در اعتراضات اجازه بارگذاری مدرک جدید داده نمی شد که به فوریت زمینه بارگذاری مدرک جدید فراهم خواهد شد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی در یک هزار و بیست و ششمین جلسه شورای عالی آموزش وپرورش با اشاره به روند رسیدگی به اعتراضات معلمان نسبت به رتبه هایی که کسب کرده اند، اظهار داشت: اعتراضات معلمان به نحوه رتبه بندی به دقت بررسی می شود تا حقی از کسی تضییع نشود.
وی ادامه داد: توجه جدی به دغدغه های همکاران پیرامون مسائل آموزشی و پرورشی و رتبه بندی معلمان، مهم و ضروری بوده و هدف این است که همکاران به حق خود برسند. ۹۴۰ هزار معلم تقاضای رتبه کرده بودند که پرونده ۹۳۳ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفت، ۵۹ میلیون سند در سامانه ای که ظرف مدت ۳.۵ ماه آماده بهره برداری شده بود، بارگذاری شد و این مسئله حجم گردش کار آنرا افزایش داد.
وی با اعلان اینکه در طول اجرای رتبه بندی چندین هزار حکم صادر گردیده است، اظهار داشت: مشکلات رتبه بندی را با کمک همکاران برطرف می نماییم. چند کار در مورد رتبه بندی درحال انجام است؛ اول این که پروسه رسیدگی به اعتراضات شروع شده است که در اعتراضات اجازه بارگذاری مدرک جدید داده نمی شد که به فوریت زمینه بارگذاری مدرک جدید فراهم خواهد شد، البته باید قابلیت های جدیدی در سامانه برای این کار ایجاد شود و معلمان می توانند در مؤلفه مورد اعتراض، مدارک تکمیلی را عرضه کنند.
وی ادامه داد: کمیته نظارت و پایش رتبه بندی آغاز به کارکرده است و گروهی مختصات عمومی هر یک از رتبه ها را مشخص کرده اند که برمبنای آن، رتبه ها را کیفیت سنجی می کنند.
وی با اشاره به برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: نقش آموزش وپرورش در برنامه هفتم توسعه باید پررنگ دیده شود. در این عرصه تمام تلاش خودرا می نماییم تا آموزش وپرورش نقش ویژه ای در برنامه هفتم داشته باشد. آموزش وپرورش نیازمند مشارکت و همکاری همه دستگاهها و جامعه است تا بتواند نقش خودرا به نحو احسن ایفا کند.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، موضوع «آموزش زبان های خارجی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت که ضمن تصویب کلیات آن قرار شد موضوع کیفیت بخشی آموزش زبان های خارجی در جلسات بعدی شورای عالی بررسی شود.




منبع:

1402/01/29
00:39:04
5.0 / 5
1256
تگهای خبر: آموزش , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ