معاون بهداد فراجا تاكید كرد

ضرورت جلوگیری از شیوع موارد مبتلا شدن به کرونا در یگان ها و رعایت بهداشت

ضرورت جلوگیری از شیوع موارد مبتلا شدن به کرونا در یگان ها و رعایت بهداشت

به گزارش پرسی بلاگ، معاون بهداد فراجا بر ضرورت هوشیاری برای جلوگیری از خیز تند موج هشتم کرونا در یگان ها تاکید نمود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردارهادی شیرزاد با بیان اینکه موج هشتم بیماری کرونا در کشور همچنان در جریان است، تصریح کرد: با وجود شیب ملایم این موج اما همزمان شدن آن با شلوغی اماکن عمومی بخصوص افزایش سفرها و دورهمی ها در نوروز و تعطیلات پیش رو با احتمال تهدید جدی خیز بیماری در فروردین ماه ۱۴۰۲ مواجه هستیم.
معاون بهداد فراجا افزود: برای حفظ شرایط موجود و جلوگیری از شیوع و افزایش موارد مبتلا شدن در یگان ها رعایت موازین بهداشتی با تکیه بر استفاده از ماسک در اماکن مسقف بخصوص افراد دارای علایم مشابه سرماخوردگی به صورت ویژه، حائز اهمیت می باشد.
وی بر ضرورت تهویه مناسب اماکن مسقف بخصوص آسایشگاه ها و اماکن غذایی، سالن غذاخوری، رستوران ها و بوفه ها تصریح کرد و متذکر شد: اقدامات پیشگیرانه در مراکز آموزش و مراکز زیست دسته جمعی باید تشدید شود.
شیرزاد همینطور جداسازی افراد مبتلا به علایم مشابه سرماخوردگی در مراکز آموزش را تا زمان بهبود، مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تزریق دُز یادآور واکسن برای جلوگیری از مبتلا شدن یا تخفیف عوارض بیماری همچنان راهکار سفارش شده مراجع علمی است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد حوزه بهداشت، امداد و درمان انتظامی برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری کرونا و سایر بیماری های شایع تنفسی فصلی سفارش کرد: دید و بازدیدهای سال نو تا حد امکان مدیریت و حفظ فاصله اجتماعی یک متر، اجتناب از روبوسی و رعایت بهداشت دست ها با جدیت رعایت شود.



1402/01/09
16:54:44
5.0 / 5
342
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , بیماری , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ