پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به دنبال انتصاب فرمانده کل فراجا

پیام تبریک دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر به دنبال انتصاب فرمانده کل فراجا

پرسی بلاگ: به گزارش پرسی بلاگ، دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی انتصاب «سردار رادان» را به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی تبریک گفت.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، در پیام اسکندر مؤمنی آمده است: «بزرگ ترین سرمایه یک فرمانده در نیروی انتظامی، حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) به کارآمدی، شایستگی و توانمندی آن فرمانده است؛ بنابراین انتصاب شایسته جناب عالی از جانب رهبر معظم انقلاب به سمت «فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران» را که مبین تعهد، کارآمدی و تجارب پرارزش جنابعالی در مدیریت و هدایت نیروهای خدوم انتظامی است، تبریک می گویم.
امید است با همت و مدیریت شما شاهد اجرای افتخارآمیز مأموریت ها و نقش آفرینی برجسته تر فراجا در خدمت به مردم عزیزمان در گام دوم انقلاب اسلامی و هم هم افزایی با سایر نیروهای مسلح و بخش های مرتبط در مدیریت کشوری باشیم.
اینجانب از درگاه خداوند متعال موفقیت روز افزون جنابعالی را در تحقق مأموریت های محوله تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و تبعیت از مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» مسئلت دارم».




منبع:

1401/10/18
13:40:22
5.0 / 5
1088
تگهای خبر: هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ