مدیرعامل شركت آبفا استان خبر داد:

افزایش سرانه ذخیره آب آشامیدنی در لرستان

افزایش سرانه ذخیره آب آشامیدنی در لرستان

به گزارش پرسی بلاگ پرسی بلاگ: لرستان مدیرعامل شرکت آبفا لرستان از افزایش سرانه ذخیره آب آشامیدنی با بهره برداری از 32 هزار مترمکعب مخزن آب در استان آگاهی داد.


حمید رضا کرم وند اظهار داشت: با اعتباری بیش از ۹۵۰ میلیاردریال در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، کوهدشت و نورآباد تا اختتام مهرماه سالجاری چند مخزن آب وارد مدار بهره برداری خواهد شد.
وی افزود: برای رفع اشکال تامین آب آشامیدنی روستاهای استان علاوه بر پروژه های آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با شرکت آب و فاضلاب، عملیات اجرائی تامین آب آشامیدنی ۱۱۰ روستا شروع شده و امید است تا آخر سال جاری کمبود آب این روستاها با جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر برطرف خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: همین طور عملیات اجرائی ۳۵ هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب آشامیدنی با اعتباری بیش از ۱۴۰۰ میلیاردریال از نیمه دوم سالجاری آغاز می شود.
کرموند درباب قرارداد همکاری این شرکت با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد: در سالجاری با هدف محرومیت زدایی از روستاها قرارداد همکاری درخلال شرکت آب و فاضلاب لرستان با بسیج سازندگی حضرت ابوالفضل (ع) به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با اعتبار ۴۲۵ میلیارد تومان بسته شده که امیداریم تا اختتام امسال بیش از ۳۰۰ روستای محروم استان که تحت پوشش خدمات این شرکت می باشند از آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.




منبع:

1401/05/21
15:11:00
5.0 / 5
358
تگهای خبر: خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ