معرفی بازی های ایرانی، ۱۰

نسخه نهایی بازی هومییز منتشر گردید

نسخه نهایی بازی هومییز منتشر گردید

به گزارش پرسی بلاگ، بازی هومییز، بعد از پنج ماه تست و رفع مشکلات، در لانچر گیم آپ منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، هومییز یک بازی چندنفره آنلاین ساده و هیجانی است که به بازیکن کنترل یک هومی را می دهد، یک آواتار کارتونی که بازیکن از آن در بازی های رقابتی در خیلی از مسابقات با ده ها بازیکن دیگر استفاده می نماید. نسخه موبایلی این بازی هم در آینده با قابلیت اجرای بازی با یک اکانت بر روی چندین دستگاه و پلت فرم (Cross Device) رونمایی می شود.
از مهم ترین تغییراتی که بازی تابحال داشته است میتوان به بهبود کلی تجربه ی پلیر در طول بازی، بهبود UI (رابط کاربری)، بهبود و استیبل کردن بخش اینترنت بازی، اضافه کردن مراحل مختلف و اضافه شدن فروشگاه بازی اشاره نمود.
البته پیشبینی شده است در آینده نزدیک قابلیت هایی همچون session pass و clan به بازی اضافه خواهد شد و حتی گیمر می تواند با یک سیستم و اینترنت ضعیف هم بازی هومییز را به صورت مجانی تجربه کند.
دو بخش مسابقه سریع و تورنمنت در بازی وجود دارد. در مسابقه سریع اگر پلیر کافی برای شروع بازی نباشد می تواند با بات ها مسابقه دهد، اما در تورنمنت تنها می تواند با پلیرهای اصلی بازی را شروع کند. برای شروع تورنمنت حداقل چهار بازیکن نیاز است.
این بازی ایرانی شباهت زیادی به بازی فال گایز دارد و دیگر خبری از خشونت نیست، هومییز بیشتر جنبه طنز دارد و گیمر می تواند ساعت ها با این بازی سرگرم شود.
همچنین گرافیک این بازی فانتزی می باشد، هر چند هم اکنون نمی توان نظر کاملی درباره کیفیت بازی داد، اما هومییز در بخش گرافیک همچنان احتیاج به بهبود دارد. برای اجرای بازی با بالاترین کیفیت احتیاج به سیستم متوسط و حداقل چهار گیگ رم است.
موسیقی بازی هم اکنون متعلق به خود بازی نیست و در آینده موسیقی متن های اختصاصی به بازی اضافه خواهد شد. در صداگذاری هم بازی درحال بهبود می باشد.

1401/05/17
22:34:44
5.0 / 5
385
تگهای خبر: آنلاین , سیستم , فروش , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ