کشف ۳ جسد در پایین دست رودخانه کن

کشف ۳ جسد در پایین دست رودخانه کن

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از کشف سه جسد در زمینه پایین دست رودخانه کن آگاهی داد.


سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار نمود: بامداد امروز و در جریان کاوشهای انجام شده سه جسد در ارتفاعات پایین دست رودخانه کن توسط آتش نشانان تهران کشف شد که این اجساد دو مرد و یک نوجوان بودند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار نمود: به دستور مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران و برمبنای تجربه ای که در عملیات سازمان وجود دارد همزمان که تیم های آتش نشانی در بالادست درحال جست وجو هستند، در ارتفاعات پایین تر رودخانه نیز عملیات خود برای جست وجو و نجات را آغاز نموده اند. تابحال سه جسد نیز در این محدوده پیدا شده که یک مورد آنرا شهروندان خبر دادند.
وی با اعلان اینکه احتمالاً این اجساد مربوط به سیلاب دو روز گذشته در امامزاده داوود است، اظهار داشت: با این وجود نظر نهایی در این خصوص باید توسط کارشناسان و بعد از انجام بررسی های لازم اعلام گردد، در همین راستا نیز اجساد کشف شده به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.
بیشتر بخوانید:
هشدار آتش نشانی نسبت به وقوع سیل در تهران
ادامه عملیات جست و جو در محدوده امامزاده داوود
هشدار و آماده باش هلال احمر درباره احتمال وقوع سیل در ۲۱ استان
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در آخر به شهروندان سفارش کرد که در صورت مشاهده پیکر افراد یا بقایای آن به هیج عنوان به آن دست نزده و مراتب را به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی یا مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.







1401/05/07
13:36:32
5.0 / 5
421
تگهای خبر: پلیس , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ