با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صمت؛

پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و مقوا

پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و مقوا

پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و مقوا با حضور مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن تجارت و تعدادی از مدیران و فعالان حوزه چوب، کاغذ و سلولزی راه اندازی شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و مقوا، دقایقی پیش با حضور مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن تجارت و تعدادی از مدیران و فعالان حوزه چوب، کاغذ و سلولزی افتتاح شد، این نمایشگاه به مدت چهار روز تا ۵ مرداد برپا است.
در این دوره نمایشگاه که پنجمین سال متوالی است که با حضور تعدادی از فعالان و دست اندرکاران حوزه سلولزی و کاغذ برگزار می شود، ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۹ هزار مترمربع و در سالن های 44a، 44b، 40 و 40a حضور دارند.
این شرکت ها در بخش های مختلف سلولزی از تأمین کننده مواد اولیه، تأمین کننده ملزومات مورد نیاز، ماشین آلات، تولیدکنندگان کاغذ و مقوا، تولیدکنندگان کارتن و سایر محصولات این حوزه فعال می باشند و به عرضه توانمندی ها و نوآوری های خود در حوزه کاغذ می پردازند.
در پنجمین دوره نمایشگاه کاغذ و مقوا، فعالان حوزه کاغذ و سلولزی از کشورهای چین، روسیه، هند و امارات نمایندگانی حضور دارند که اغلب آنها در حوزه های مختلف تولید کاغذ، تولید ماشین آلات در رابطه با صنایع کاغذ هستند.
قرار است در ایام برگزاری نمایشگاه، هیأت های تجاری از هندوستان، قزاقستان، عراق و … برای بازدید از نمایشگاه حضور داشته باشند و از دستاوردهای سلولزی ایران دیدن کنند.
بر اساس این گزارش، چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ هم سه شنبه ۴ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۶ در سالن خلیج فارس برگزار می شود،. ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات و عرضه دستاوردهای نوین پژوهشی بین اندیشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست اندرکاران در زمینه علوم و صنایع چوب و کاغذ همچون اهداف این همایش است.
در چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ نویسندگان ۶ مقاله برگزیده در حوزه چوب و کاغذ مقالات خویش را عرضه خواهند کرد، همینطور از استادان و پیشکسوتان دانشگاه و صنعت در حوزه کاغذ و مقوا هم تقدیر خواهد شد.
پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی کاغذ و مقوا از ۲ تا ۵ مرداد هر روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است.


منبع:

1401/05/02
23:04:51
5.0 / 5
671
تگهای خبر: بین المللی , تولید , سلول , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ