جزئیاتی درباره به شهادت رسیدن فرمانده یگان حفاظت چناران

جزئیاتی درباره به شهادت رسیدن فرمانده یگان حفاظت چناران

خراسان رضوی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی اظهار داشت: با حضور مقام قضایی صحنه به شهادت رسیدن جواد غلامی طبسی، فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی چناران، بازسازی شد.



سرهنگ احمد روحی در گفت و گو با ایسنا با ابراز تاسف از به شهادت رسیدن فرمانده یگان حفاظت شهرستان چناران اضافه کرد: شهید جواد غلامی طبسی حین اجرای حکم قلع و قمع به ضرب گلوله به شهادت رسید.

وی اظهار نمود: ظهر امروز همکاران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان چناران در پی عملیات اجرای احکام قضایی قلع و قمع در منطقه میریژگان شهرستان چناران در محل اجرای حکم درگیری مسلحانه ای از طرف فرد متصرف اراضی ملی به وقوع پیوست.

روحی اشاره کرد: با وجود این که فرد متخلف به نام «م» مانع اجرای دستور مقام قضایی می شود اما زمانی که نیروهای منابع طبیعی این شهرستان درحال هماهنگی های لازم برای اجرای حکم بودند، ضارب با آوردن یک قبضه اسلحه دولول شکاری از داخل خودرو از پشت سر به قلب جواد غلامی طبسی فرمانده یگان حفاظت چناران شلیک کرده و وی را در همان محل به شهادت می رساند.

وی بیان کرد: در پی وقوع این حادثه بلافاصله به اورژانس و نیروهای انتظامی اطلاع رسانی و ضارب در همان محل دستگیر و اسلحه وی ضبط می شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی اشاره کرد: با حضور مقام قضایی صحنه به شهادت رسیدن جواد غلامی طبسی، فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی چناران، بازسازی و فرد ضارب بازداشت می شود.

وی با اعلان اینکه پرونده فرد متخلف مربوط به سال قبل بود و تا پیش از این برای تصرف اراضی ملی چندین مرتبه اخطار گرفته بود، عنوان کرد: به سبب این که متهم در طول این مدت هیچ توجهی به اخطاریه های صادر شده نداشت، مقام قضایی دستورات لازم را برای قلع و قمع بنا صادر می کند.

روحی تصریح کرد: فرمانده یگان حفاظت شهرستان چناران با دستور کتبی دادستان و بمنظور رفع تصرف اراضی ملی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع که از طرف فرد متخلف تبدیل به باغ و استفاده شخصی شده بود، به محل مراجعه نموده بود.

روحی با تاکید بر این که برخورد جدی با متخلفان و متصرفان اراضی ملی و انفال خواهیم داشت، اظهار داشت: ضمن این که با شدت بیشتری با متخلفان برخورد خواهیم کرد، از مقام قضایی درخواست داریم با شدت هرچه تمام با اینطور افراد برخورد کند تا شاهد چنین حوادثی در سطح استان نباشیم.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی در آخر این ضایعه تاسف بار را به خانواده منابع طبیعی و آبخیزداری کشور خصوصاً خانواده این مرحوم و همکاران تسلیت گفت.

فرمانده یگان حفاظت چناران متولد سال ۱۳۶۸ و جزو نیروهای تازه استخدامی این یگان بوده است.

وی امسال زندگی مشترک خودرا آغاز نموده و همین طور در آزمون مقطع دکتری موفق به کسب رتبه اول رشته مرتع داری شده بود.




1401/04/03
10:25:14
5.0 / 5
362
تگهای خبر: اطلاع رسانی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ