نماینده ولی فقیه در سپاه:

34 جلد کتاب در جهت معرفی شهدای روحانی تدوین شده است

34 جلد کتاب در جهت معرفی شهدای روحانی تدوین شده است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تدوین ۳۴ جلد کتاب در جهت معرفی شهدای روحانی اطلاع داد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاج صادقی قبل از ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله نوری همدانی عنوان کرد: کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی روز چهارشنبه ۴ خرداد در مصلی قدس قم برگزار می گردد و رئیس جمهور هم در این مراسم سخنرانی خواهد نمود.
حاج صادقی اظهار داشت: همزمان با برگزاری این مراسم، خانواده های معظم شهدای روحانی سراسر کشور هم با حضور در حوزه های علمیه استان ها با این مراسم همراهی خواهند کرد.
وی ضمن اشاره به این که پیش برنامه ها و نشست های مختلفی پیش از برگزاری کنگره ملی شهدای روحانی تابحال برگزار شده است اضافه کرد: تابحال ۷۱۰ یادواره در شهرستان ها و ۵۵ کنگره شهدای روحانی هم در سطح استانی برگزار شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ستاد کنگره شهدای روحانی ۳۴ جلد کتاب در جهت معرفی شهدای روحانی تدوین کرده که برای هر شهید روحانی ۳ صفحه در نظر گرفته است.
حاج صادقی افزود: کتابی تحت عنوان پیام شهدا با محوریت سیره و سفارش شهدای روحانی، ۱۰ جلد کتاب صوتی و ۱۱۷ جلد کتاب دیگر هم در جهت برگزاری این کنگره آماده شده است.
وی با اشاره به اینکه روحانیت در تمامی عرصه ها رسالت خویش را ایفا کرده که عرصه جهاد و شهادت همچون آنها است اضافه کرد: حضور روحانیون در جبهه های حق ضد باطل نشان داده است که این قشر میدان دار بوده و نتیجه آن هم این بوده است که روحانیت از سایر اقشار آمار شهید، جانباز و آزاده بیشتری داشته است.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: حوزه علمیه، روحانی بودن و درجه تحصیلی تعداد ۴ هزار شهید در دوران دفاع مقدس را تأیید کرده و بنیاد شهید هم اسناد مربوطه را تأیید کرده است.
حاج صادقی افزود: خیلی از طلبه ها هم در دفاع مقدس حضور داشتند و به شهادت رسیدند که بدون لباس روحانیت و با اسم اقشار دیگر اعزام شده بودند که این آمار هم در میان ۴۰۰۰ شهید نیامده است.


منبع:

1401/02/29
14:07:16
5.0 / 5
441
تگهای خبر: كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ