سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری كرمان:

کارگروه رفع موانع آموزش حضوری در استان کرمان تشکیل می شود

کارگروه رفع موانع آموزش حضوری در استان کرمان تشکیل می شود

به گزارش پرسی بلاگ کرمان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به اهمیت آموزش حضوری اظهار داشت: جهت تحقق این مهم، کارگروه رفع موانع آموزش حضوری در استان کرمان تشکیل می شود.


رحمان جلالی در نشست شورای آموزش و پرورش مناطق جنوبی استان کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان منوجان برگزار شد، اشاره کرد: خدمت بی منت به مردم و تلاش شبانه روزی دولت مردان با حضور وزرای دولت و حضور سرزده رییس محترم جمهور در مناطق سیل زده استان نمونه ای کار های دولت مردمی است.
وی اظهار نمود: آموزش حضوری اولویت اصلی استانداری کرمان است و در امتداد تحقق این مهم، کارگروه رفع موانع آموزش حضوری در استان کرمان تشکیل می شود.
جلالی بر مقاوم سازی و بازسازی مدارس مناطق سیل زده و راه اندازی مدارس جدید با همکاری مدیران آموزش و پرورش، خیران، فرمانداران و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصرار کرد.
بر اساس این گزارش جلسه شورای آموزش و پرورش مناطق جنوبی استان کرمان با حضور وزیر آموزش و پرورش، رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نمایندگان مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در شهرستان منوجان انجام شد.




منبع:

1400/11/01
19:25:29
5.0 / 5
533
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ