با درخواست دانش آموزان و دانشجویان؛

ساعت فعالیت کتابخانه مرکزی پارک شهر افزوده شد

ساعت فعالیت کتابخانه مرکزی پارک شهر افزوده شد

پرسی بلاگ: ساعت کار کتابخانه عمومی مرکزی پارک شهر از بامداد امروز شنبه ۲۵ دیماه در ایام عادی و تعطیل افزایش پیدا کرد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، با عنایت به درخواست تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان عضو کتابخانه مرکزی پارک شهر، ساعت فعالیت کتابخانه از بامداد امروز شنبه ۲۵ دیماه افزایش پیدا کرد.
کتابخانه مرکزی پارک شهر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷: ۳۰ تا ۲۱ و روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات از ۸ بامداد تا ۱۸ باز و به اعضای کتابخانه خدمت رسانی خواهند کرد.
به منظور حفظ سلامت اعضا و کارکنان کتابخانه مرکزی پارک شهر، رعایت پروتکلهای بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا الزامی و ضروریست همه مراجعان در تمام مدتی که در بخش های مختلف کتابخانه حضور دارند، از ماسک استفاده کنند و در صورت عدم رعایت این مورد از پذیرش و عرضه خدمات به این افراد خودداری خواهد شد.
کتابخانه مرکزی پارک شهر واقع در خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، ورودی درب چهار با داشتن ۸۰ هزار و ۲۲۱ نسخه کتاب دارای بخش های مختلف همچون سالن مطالعه خواهران و برادران، بخش نشریات، بخش ویژه نابینایان، بخش کودک و نوجوان، اتاق های مطالعه vip مخصوص پژوهشگران، خدمات مرجع و پایگاه های اطلاعاتی، بخش ارسال کتاب از راه پیک ؛ میزبان مردم کتابدوست تهرانی است و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی به عضویت کتابخانه در آیند و ضمن استفاده از سالن های مطالعه از خدمات بخش های مختلف آن بهره مند شوند.


منبع:

1400/10/26
13:04:49
5.0 / 5
492
تگهای خبر: خدمات , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ