فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان:

برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی از بودجه هیچ نهاد دولتی یک ریال هم صرف نشده است

برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی از بودجه هیچ نهاد دولتی یک ریال هم صرف نشده است

به گزارش پرسی بلاگ کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی از بودجه هیچ نهاد دولتی یک ریال هم صرف نشده و تمامی برنامه ها مردمی و به کمک خیرین اجرا شد.


سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان که در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد بیان نمود: دو سال قبل اما در باورمان نمی گنجد ما باشیم و حاج قاسم نباشد؛ این حادثه آن قدر سنگین است هیچگاه فراموش نخواهد شد اما روز به روز ارادت قلبی ما به این شهید بزرگوار بیشتر و شعله کینه ما نسبت به دشمنان اسلام جدی تر می شود.
وی ادامه داد: امروز او را الگوی عملی و قطب نما و راهنمایی برای رسیدن به هدف می دانیم و تلاش می نماییم گفتار و رفتارمان را با آن فرمانده بزرگ تطبیق دهیم.
معروفی افزود: باور داریم نشستن سر کلاس او و با الگوگیری از او ادب و صبر و بصیرت و وفای خاندان را در خود نهادینه می نماییم تا بتوانیم در این مکتب یک قاسم سلیمانی باشیم.
وی اظهار داشت: امروز در کشور ما راه عمل کردن به مکتب این شهید که متعلق یه ملت اسلامی، ایران و بشریت آزادی خواه است در همه حوزه ها مورد استفاده است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: برای سالگرد شهید سلیمانی از بودجه هیچ نهاد دولتی یک ریال هم صرف نشده و تمامی برنامه ها مردمی و به کمک خیرین برگزار شد.
معروفی در توضیح اقدامات انجام شده در هفته مقاومت اظهار داشت: سال جاری رویکرد ۸۰ درصد مراسمات مردمی بود و برنامه ها را بین شهرستان ها توزیع کردیم؛ همینطور کرمان بعنوان پایتخت مقاومت امروز یکی از مطالبات مردم سراسر جهان شده است.
وی با اشاره به اینکه سال قبل از ۵۵ ملیت مختلف در مراسم سردار شرکت کرده بودند اظهار داشت: پیش از سالگرد اقداماتی همچون دیدار با خانواده شهدا، نشست سران عشایر، تجمع مسئولین هیئت های سراسر کشور، سالگرد زلزله با شعار نقش شهید سلیمانی و شب شعرهایی برگزار شد.
معروفی افزود: برنامه های هفته مقاومت با دعای کمیل شب جمعه هفته گذشته آغاز شد؛ در گلزار شهدای کرمان ویژه برنامه لحظه شهادت را داشتیم.
وی افزود: یادواره شهدای تشییع، عزاداری در بیت الزهرا و نمایشگاه عکس، پویش ختم قرآن، جشنواره سلیمان سلامت، همایش بین المللی مقاومت، گردهمایی تقریب مذاهب، گردهمایی بانوان و گردهمایی یاران حاج قاسم با جمعیت دوهزار نفر، برنامه هم دانشگاهی در دانشگاه آزاد و اجلاسیه پنجشنبه همچون برنامه های هفته مقاومت است.
معروفی افزود: ایجاد اسکان با ظرفیت ۲۰ هزار نفر و تأمین سه وعده غذایی زوار، ایجاد ۱۰۰ موکب مردمی در حوزه فرهنگی، پذیرایی، خدمات و مشاوره و انجام اقدامات مؤمنانه به صورت روزانه در این هفته از دیگر برنامه های هفته مقاومت بود.
وی ضمن اشاره به این که تا فردا پیشبینی می شود جمعیت زوار ایرانی سردار سلیمانی به ۲۵۰ هزار نفر برسد اظهار داشت: تعداد زوار خارجی هم ۷۰۰ نفر بود که ۴۰۰ نفر آنها مقیم ایران هستند.
معروفی اظهار نمود: فضاسازی گسترده شهری، افتتاح تئاتر سردار آسمانی که تا آخر اردیبهشت ماه به تولیدات فرهنگی و رسانه ای در مورد این سردار می پردازد، پویش نذرخون، ۶۳ پروژه آب رسانی و اقدامات خیرخواهانه دیگری در مکتب شهید سلیمانی انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با این که در این یک هفته درگیر برنامه های دومین سالگرد سردار سلیمانی بودیم، نیروهای را به مناطق سیل زده استان فرستاده و به کمک مردم شتافتیم و خواسته شهید سلیمانی را در کنار سالگرد وی انجام دادیم.




منبع:

1400/10/16
12:18:48
5.0 / 5
3664
تگهای خبر: بین المللی , تولید , جشنواره , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ