حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر تهران

حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر تهران

به گزارش پرسی بلاگ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق در یک مرکز درمانی در خیابان برادران مظفر اطلاع داد.



سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: ساعت ۵: ۳۱ دقیقه بامداد امروز یک مورد آتشسوزی در یک مرکز درمانی در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سامانه ۱۳۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله بعد از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو های پشتیبانی به محل اعزام شدند. با عنایت به این که ایستگاه ۴۶ در فاصله چند صد متری این بیمارستان بود در حداقل زمان به محل رسید.

ملکی اظهار داشت: آتش نشانان در محل مشاهده نمودند که در قسمت حیاط این بیمارستان هفت طبقه با پوشش سیمان و ورق های آهنی بخشی بوجود آمده بود که بعنوان تاسیسات از آن استفاده می شد.

وی افزود: این محل گرفتار آتشسوزی شده بود و میزان شعله و حرارت در ابتدا زیاد بود. خوشبختانه چون داخل حیاط بود مشکلی برای داخل بیمارستان نداشت اما مقداری دود از راه پنجره ها به بخشی از طبقات نفوذ کرده بود.

ملکی در ادامه اظهار داشت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد ساختمان شدند و بیماران حاضر در ساختمان را خارج کردند. حدود ۳۰ نفر برای پیشگیری به بخش های امن تر منتقل شدند و بعد از ایمن سازی محل باردیگر به محل رجوع کردند.

وی تصریح کرد: این حریق مصدوم نداشت و آتش به سرعت خاموش شد. تخلیه دود و ایمن سازی هم انجام شده است. محل بعد از بررسی های کارشناسی تحویل داده خواهد شد.




1400/07/30
12:03:18
5.0 / 5
890
تگهای خبر: بیمارستان , خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ