با حكم وزیر علوم؛

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی انتخاب شد

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی انتخاب شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را منصوب نمود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «موسی نجفی» را بعنوان سرپرست «پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» منصوب نمود. در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب پرارزش جنابعالی، به باعث این حکم به سمت «سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» منصوب می شوید.
انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری بخصوص «تحول در علوم انسانی» ایفا نمائید.
امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه مرجع علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را در راه تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی بخصوص عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» و «سند دانشگاه اسلامی» در حوزه علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی با نگاهی تحول گرایانه و مسأله محور در جهت تحقق «تمدن نوین اسلامی» به انجام رسانید.
توفیق روز افزون جنابعالی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همینطور طی نامه ای جداگانه از زحمات و تلاشهای «دکتر حسینعلی قبادی» رئیس سابق پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
دکتر نجفی (زاده ۱۳۴۱ در اصفهان) دارای دکترای تخصصی علوم سیاسی (گرایش اندیشه سیاسی) از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است که پیش از این رئیس پژوهشکده فرهنگ، انقلاب و تمدن اسلامی و رئیس گروه نظریه پردازی انقلاب اسلامی و مدیر گروه دوره دکترای علوم سیاسی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بوده است.


منبع:

1400/07/26
23:10:03
5.0 / 5
615
تگهای خبر: آموزش , انسانی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ