پروژه های ساماندهی شهری در پایتخت تا دهه فجر افتتاح می شود

ازتغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات تا بهره برداری از کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

ازتغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات تا بهره برداری از کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه

به گزارش پرسی بلاگ مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از افتتاح ۱۷ پروژه شهری در جهت ساماندهی  صنایع و مشاغل تا ایام الله دهه فجر اطلاع داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سید علی مفاخریان در بیست و سومین نشست شورای معاونان با بیان این خبر اضافه کرد: استقرار بازار موقت در خیابان اجتماعی شهرداری منطقه۹ و ساماندهی دستفروشان میدان شهدای هفتم تیر در کنار راه اندازی راسته ون کافه ها از پروژه هایی است که در جهت ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در دست اقدام است.
وی درباره تغییر ظاهر کیوسک های گل و مطبوعات پایتخت اظهار داشت: در همکاری مشترک با سازمان زیباسازی اقداماتی برای تغییر ظاهر بدنه کیوسک ها انجام شده است که بزودی از آن رونمایی خواهد شد.
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر ضمن اشاره به راه اندازی مرکز خرید و فروش موتورسیکلت، اضافه کرد: هوشمندسازی مراکز خرید و فروش همگانی خودرو همچون موارد ضروریست که تا بهمن ماه سال جاری حداقل برای مرکز خرید و فروش چیتگر صورت خواهد گرفت.
مفاخریان به پروژه های درحال اجرا برای مدیریت سگ های بدون صاحب اشاره نمود و اضافه کرد: کلینیک درمانی سگ های بدون صاحب آرادکوه نقاهتگاه های مناطق ۵ و ۱۳ در مراحل پایانی است و بزودی به بهره برداری می رسد.
طبق گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: ۱۷ پروژه با مبحث ساماندهی صنایع و مشاغل، کیوسک، مراکز خرید خودرو، دستفروشان و ون کافه ها در مراحل مختلف آماده سازی هستند و تا دهه فجر به اجرا خواهند درآمد.




منبع:

1400/06/22
10:56:17
5.0 / 5
2307
تگهای خبر: اجتماعی , بازار , خرید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ