توسط انتشارات سیمای شرق انجام شد؛

عرضه عصرانه برای سومین بار در كتابفروشی ها

عرضه عصرانه برای سومین بار در كتابفروشی ها

کتاب عصرانه نوشته شهرام شفیعی از مجموعه قصه های من و بچه هام توسط انتشارات سیمای شرق به چاپ سوم رسید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب کمیک استریپ «عصرانه» نوشته شهرام شفیعی از مجموعه «قصه های من و بچه هام» اخیرا توسط انتشارات سیمای شرق به چاپ سوم رسیده است. این کتاب همینطور یکی از عناوین دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق «کتاب های زرافه» است.
مجموعه کتاب طنز «قصه های من و بچه هام» داستان های طنزآمیز خانواده ای چهارنفره است که پدر خانواده روایتگری قصه ها را بر عهده دارد. خواندن ماجراهای این کتاب ها می تواند برای هر مخاطبی در هر سنی آشنا باشد به صورتی که به قول نویسنده، این کتاب خاطره مادربزرگ ها و پدربزرگ های هفتاد سال بعد خواهد بود.
مجموعه ۱۲ جلدی مذکور شامل عناوین «طوطی»، «شکایت»، «تونل وحشت»، «هندوانه»، «عصرانه»، «خرمالو»، «چمدان»، «مورچه»، «سه اسب چوبی»، «تلفن»، «کارت دعوت» و «مومیایی» به علت نوع داستان و همینطور کمیک استریپ بودن این کتاب ها، امکان تصویرخوانی و بلندخوانی برای کودکان ۳ تا ۷ سال و همینطور مطالعه و خواندنِ متن توسط کودکان هشت سال به بالا وجود دارد و همین نکته سبب می شود بچه ها همراه با والدین یا مربیان خود از خواندن این داستان ها لذت ببرند.
در این کتاب ها مخاطب با اتفاقات روزمره ای مواجه می شود که برای اغلب خانواده ها رخ می دهد و بدین سان به صورت غیرمستقیم راه و روش مواجه با مسائل متعدد بخصوص موضوعات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را می آموزند. نگاه طنزآمیز افراد این خانواده در مقابل مشکلات و چالش های روزمره سبب می شود مخاطب با خواندن، شنیدن و دیدن تصاویر این قصه ها دنیا را از دریچه ی دید این خانواده بینند، با آنها بخندند و از شخصیت ها مطالبی بیاموزند.
کتاب «عصرانه» با ۲۴ صفحه، برای بچه های گروه سنی بالای ۳ سال است و ۵ داستان «کفش های کوچک»، «سوغاتی»، «جوجه»، «تخت خواب» و «عصرانه» را شامل می شود.


منبع:

1400/03/12
12:12:07
5.0 / 5
1101
تگهای خبر: اجتماعی , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ