آماده باش پلیس برای برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتكلهای بهداشتی

آماده باش پلیس برای برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتكلهای بهداشتی

پرسی بلاگ: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آمادگی پلیس برای برگزاری نماز عید سعید فطر به در اجتماعات کوچک و فضاهای باز آگاهی داد.


سردار حسین رحیمی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به فرارسیدن عید فطر اظهار داشت: فرا رسیدن عید سعید فطر را به عموم مردم و به ویژه شهروندان تهرانی تبریک عرض می کنم. امسال در وضعیت کرونا تمهیدات برای نماز عید سعید فطر نیز متفاوت می باشد، اما با این وجود پلیس در آماده باش کامل است.
وی ضمن اشاره به عدم برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی اظهار داشت: امسال نماز عیدفطر در محل مصلی امام خمینی برگزار نخواهدشد، اما این مراسم در مساجد و فضاهای باز با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری فیریکی برگزار می گردد.
رئیس پلیس پایتخت افزود: در همین راستا نیز پلیس در آماده باش خواهد بود و از ساعت ۵: ۰۰ بامداد روز عید سعید ماموران ما در تمام مکان و محل هایی که مراسم نماز عید سعید فطر برگزار می شود، حضور خواهند داشت.
رحیمی با اشاره به اینکه مراسم نماز عمدتاً در فضای باز و به شکل کم جمعیت تر برگزار می شود، اظهار داشت: در همین راستا نیز نسبت به اعمال محدودیت های موقت تردد در زمان برگزاری نماز در فضاهای باز اقدام خواهد شد.
به نقل از ایشان، ماموران پلیس از بامداد روز پنجشنبه آماده ارائه خدمات ترافیکی، امنیتی و انتظامی به همه نمازگزاران در محل ها و مناطق مختف تهران هستند.




منبع:

1400/02/23
10:09:41
5.0 / 5
1042
تگهای خبر: پلیس , ترافیك , خدمات , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ