هاشمی:

اگر خواسته شود در انتخابات ریاست جمهوری شركت كنم دریغ نمی كنم

اگر خواسته شود در انتخابات ریاست جمهوری شركت كنم دریغ نمی كنم

به گزارش پرسی بلاگ رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: من همچنان بر تصمیم قبلی خود در خصوص عدم ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری هستم اما اگر شرایطی پیش بیاید و از من خواسته شود در انتخابات شرکت کنم دریغ نخواهم کرد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز با دو بررسی اعتراض فرمانداری نسبت به دو مصوبه شورا شروع شد. نخستین اعتراض فرمانداری به طرح جامع پسماند که در شورا مصوب شده ارتباط داشت که فرمانداری خواسته بود علاوه بر اعضایی که در کمیته راهبردی مشخص شده اند یک نفر از استانداری یا فرمانداری هم در این کمیته حضورداشته باشند. ما علاوه بر این امر یک نفر از فرمانداری ری بواسطه اینکه ری مقصد پسماند تهران است و این شهرستان نیز که از این امر تاثیر می پذیرد را نیز در کمیته راهبردی اضافه کردیم.
وی ادامه داد: موضوع دیگر مربوط به اعتراض فرمانداری به مصوبه شورا درباب موانع کارگاه های شهری بود که اعتراض فرمانداری هم تائید شد.
محسن هاشمی در بخش دیگری از صحبت های خود درباب ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: منتظریم تا نهاد اجماع ساز برمبنای برنامه هایی که ارائه شده تصمیم نهایی را بگیرد و به کاندیداها اعلام نماید. البته هنوز فرصت است و در این میان امیدواریم باهم اندیشی با همفکران زیر نظر جبهه اصلاحات تصمیم نهایی گرفته شود. من هنوز بر تصمیم قبلی خود هستم یعنی تا فشاری نباشد ثبت نام نکنم اما اگر شرایطی پیش بیایید که از من خواسته شود حتما در این انتخابات شرکت کنم دریغ نمی کنم ولی هنوز در تصمیم قبلی خود هستم.




منبع:

1400/02/21
14:14:41
5.0 / 5
1203
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ