افتتاح نمایشگاه كتاب عمان، نمایش ۴۰۰ عنوان كتاب از ایران

افتتاح نمایشگاه كتاب عمان، نمایش ۴۰۰ عنوان كتاب از ایران

پرسی بلاگ: بیست و چهارمین دوره نمایشگاه كتاب عمان شامگاه روز گذشته با نمایش ۴۰۰ عنوان كتاب از ایران راه اندازی شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، بر مبنای تفاهم نامه با نمایشگاه كتاب عمان، موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در غرفه ای به مساحت ۲۷ مترمربع حضور یافته است.
۴۰۰ عنوان كتاب و سی دی درزمینهٔ های مختلف ازجمله ایران شناسی، هنر، ادبیات كلاسیك و معاصر، كودك و نوجوان، ادبیات دفاع مقدس در غرفه ایران به نمایش گذاشته شده است. پس از مراسم افتتاحیه نمایشگاه وزیر گردشگری و وزیر اطلاع رسانی عمان از غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران بازدید نمودند.
معرفی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران در چارچوب بروشور و كاتالوگ، دعوت از ناشران شركت كننده در نمایشگاه برای حضور در سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، معرفی نشر ایران، معرفی طرح «گرنت» به منظور تسهیل در امر فروش كتاب های ایرانی، عرضه بروشور نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران مشتمل بر معرفی مراكز اطلاع رسانی كتاب در عرصه بین المللی، معرفی اتحادیه ها و تشكل های نشر و آژانس های ادبی ازجمله اهداف و فعالیت هایی است كه در مدت حضور ایران در این نمایشگاه دنبال می شود.
استان «بُرَیمی» یكی از استان های كشور پادشاهی عمان میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه است كه برنامه های فرهنگی از قبیل نشست، سخنرانی و موسیقی را تدارك دیده است.
هدایت الله بهبودی نویسنده كتاب های «شرح اسم» و «الف لام خمینی» هم با حمایت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این نمایشگاه حضور خواهد دارد.
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه كتاب عمان ۱ تا ۱۲ اسفند برگزار می گردد.

1397/12/02
19:09:18
5.0 / 5
4743
تگهای خبر: اطلاع رسانی , بین المللی , كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ