رشد آمار فوتی ها در استان بوشهر

رشد آمار فوتی ها در استان بوشهر

پرسی بلاگ: بوشهر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش شمار فوتی ها در بخش کرونا بیمارستان های استان بوشهر آگاهی داد.


سعید کشمیری با بیان این خبر اظهار داشت: با ثبت ۱۰ فوتی در ۲۴ ساعت گذشته تعداد قربانیان کرونایی استان بوشهر به یک هزار و ۳۷ نفر رسید.
وی ضمن اشاره به افزایش بستری ها در بخش کرونایی بیمارستان های استان بوشهر اظهار نمود: با ثبت ۱۲۳ بستری جدید شمار بستری در بخش کرونایی بیمارستان های استان بوشهر به ۴۸۱ نفر رسیده است.
کشمیری ضمن اشاره به شناسایی مبتلایان به بیماری کرونا در شبانه روز گذشته تصریح کرد: با شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا تعداد مبتلایان به مرز ۳۶ هزار نفر رسیده است.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر ضمن اشاره به فوتی های کرونایی خاطرنشان کرد: با فوت ۱۰ بیمار در شبانه روز گذشته در بیمارستان های استان بوشهر، مجموع قربانیان ناشی از کرونا از آغاز شیوع بیماری در استان به یک هزار و ۳۷ نفر رسید.
وی ضمن اشاره به بستری ۵۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بوشهر اضافه کرد: الان ۲۰ بیمار به جهت شرایط حاد تنفسی با کمک دستگاه تنفس می کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان نمود: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس تابحال بیشتر از ۳۵ هزار نفر بهبود یافته اند ولی رعایت پروتکل بهداشتی تنها راه مصون ماندن از این بیماری است.
سعید کشمیری از مردم خواست تا در این ایام ماه مبارک رمضان برای سلامتی مدافعان سلامت که در این بحران به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند، دعا کرده و پروتکلهای بهداشتی نظیر استفاده مداوم از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی از دیگران و پرهیز از حضور در تجمعات بخصوص دورهمی های خانوادگی را بیشتر از پیش رعایت نمایند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر افزود: آمارها نشان داده است بیشتر از ۶۰ درصد از طریق های مبتلا شدن به کرونا نتیجه دورهمی خانوادگی و حضور در تجمعات همچون مراسم عروسی و ختم اموات است که برای مصون ماندن از کرونا باید استفاده از ماسک به صورت مکرر در دستور کار قرار داشته باشد.




منبع:

1400/02/10
23:00:48
5.0 / 5
1093
تگهای خبر: بیمارستان , بیماری , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ