ادامه طرح برخورد با پلاك های مخدوش در تهران

ادامه طرح برخورد با پلاك های مخدوش در تهران

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از تداوم اجرای طرح برخورد با پلاک های مخدوش آگاهی داد و اظهار داشت: تنها در فروردین ماه امسال بیش از 25 هزار و 600 خودرو به سبب مخدوش بودن پلاک، اعمال قانون شده اند.


سرهنگ علی همه خانی در گفت و گو با ایسنا، درباره اجرای طرح برخورد با خودرو های پلاک مخدوش، اظهار داشت: معمولا به دلیلهای مختلفی نظیر ورود و خروج در محدوده طرح ترافیک، نداشتن معاینه فنی، تردد در ساعات منع تردد شبانه و... شاهد ارتکاب تخلف مخدوش کردن پلاک از طرف معدود رانندگان هستیم.
وی با اعلان اینکه برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی تغییر و دستکاری در ارقام پلاک خودرو جرم است، اظهار داشت: هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از شش ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد، در همین راستا نیز پلیس راهور تهران بزرگ طرح ویژه برخورد با پلاک های مخدوش را در دستورکار خود قرار داد و تیم های گشتی پلیس در تمام ساعات شبانه روز شامل ساعت اجرای منع تردد شبانه و... مبادرت به رصد خودرو ها می کنند. علاوه بر آن دوربین های ثبت تخلفات نیز بطور ۲۴ ساعته این موارد را رصد می کند.
بگفته سرهنگ همه خانی، تنها در فروردین ماه امسال ۲۵هزار و ۶۸۹ دستگاه خودروسواری به سبب تخلف مخدوشی و پوشش پلاک مورد اعمال قانون قرار گرفته و ۲۱۴۷ خودرو هم توقیف و به پارکینگ منتقل شده اند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه با اعلان اینکه برخورد با پلاک های مخدوش در اردیبهشت ماه نیز با قوت ادامه دارد، اشاره کرد: تعدادی از این خودرو ها از طرف ماموران و برخی دیگر نیز با بهره گیری از ظرفیت دوربین ها شناسایی می شوند.



1400/02/10
13:18:51
5.0 / 5
1263
تگهای خبر: آموزش , پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ