استفاده ۲۵۰۲ دوچرخه سوار از مترو در سال قبل

استفاده ۲۵۰۲ دوچرخه سوار از مترو در سال قبل

به گزارش پرسی بلاگ مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه اظهار داشت: 2502 دوچرخه سوار در سال قبل با مترو تردد کرده اند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا محسن محمدیان اضافه کرد: سال قبل بیشترین آمار استفاده ســفر ترکیبی مترو و دوچرخه به ترتیب در خردادماه ۷۰۰و تیرماه ۵۶۲ دوچرخه سوار بود.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸، ۴هزار و ۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند، اظهار داشت: در سه ماه ابتدایی سال ۹۹، ۸۷۳ نفر از ســفر ترکیبی مترو و دوچرخه استفاده کردند.

محمدیان اضافه کرد: در سه ماهه آخرسال۹۸ نیز ۱۶۱۶ دوچرخه سوار از مترو اســتفاده کردند. این آمار در سه ماهه آخر سال ۹۹ نیز به ۴۱۰ نفر رسید و کمترین آمار ســفر با دوچرخه به ترتیب در فروردین ماه ۵۳ نفر، شهریورماه ۱۵۳ و مردادماه ۲۱۷ نفر به ثبت رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه وی با اشاره به اینکه خط ۵ متروی تهران دسترسی آسان تر به بوستان چیتگر را مهیا کرده است، اظهار داشت: بیشترین آمار ســفر با دوچرخه در خط ۵ متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است و پس از آن به ترتیب خط ۳ متروی تهران به سبب دسترسی به بوستان ولایت و خط ۲ به سبب داشتن تقاطع با خط ۵ بیشترین آمار سفر با دوچرخه را طی ۷ ماه گذشته داشتند.





منبع:

1400/02/08
12:05:14
5.0 / 5
981
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ