عرضه بیشتر از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم توسط پلیس

عرضه بیشتر از ۱۰۰ میلیون خدمت به مردم توسط پلیس

پرسی بلاگ: فرمانده نیروی انتظامی ضمن اشاره به اینکه ناجا بیشتر از ۱۰۰ میلیون خدمت را به مردم عزیز عرضه می کند، اظهار داشت: نیروی انتظامی خویش را مکلف به این می داند که منویات مقام معظم رهبری را به درستی و با جدیت اجرا نماید.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان عنوان کرد: کارکنان نیروی انتظامی به صورت مستمر با حضور در مرزها و جاده ها و شهرها و روستاها و... برای امنیت و آرامش مردم و کشور با جان و دل تلاش می کنند.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند نیروی انتظامی خدمت رسان مردم است، اضافه کرد: امروز ناجا افتخار دار که بیشتر از دستگاهای دیگر به مردم عزیز کشور عرضه خدمت می دهد.

فرمانده ناجا با تکیه بر اینکه پیام رهبر معظم انقلاب در هفته ناجا با این مورد که سلام مرا به کارکنان ناجا برسانید، سبب افزایش روحیه کارکنان شد، تصریح گرد: تمام تلاش و تلاش ما بر این است که منویات حضرت آقا را با جدیت اجرا نماییم، اگر امروز مسؤلان به منویات رهبر فرزانه انقلاب با جدیت بیشتری توجه نمایند بطور قطع مشکلات مردم عزیز مرتفع خواهد شد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی خویش را مکلف به اجرای منویات مقام عظمای ولایت می داند، یاد آور شد: راهنمایی های حضرت آقا امروز برای نیروی انتظامی راه گشا است.

وی به بحث هوشمند سازی پلیس اشاره نمود و اضافه کرد: مبحث هوشمند سازی پلیس با قدرت و جدیت دنبال می شود و در سال جدید هم با عنایت به مناسبت های پیش رو خصوصا مبحث انتخابات، امیدواریم تا با تلاش خود بتوانیم این مناسبت ها را در امنیت و آرامش کامل برگزار نماییم.

فرمانده ناجا با تکیه بر اینکه از همان ابتدای شیوع کرونا نیروی انتظامی با قدرت در کنار مردم و کادر درمان است، اضافه کرد: پلیس در حوزه های مختلف خصوصا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی پای کار بوده و از مراکز درمانی خود هم برای خدمت رسانی و سلامت مردم بهره برده است.

ناجا در کنار مدافعان سلامت به مردم عزیز خدمت رسانی می کند
فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه دیدار با خانواده شهید "مجید رجایی" با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: این شهید والامقام جانش را برای امنیت و آسایش مردم نثار کرد و سبب خنثی شدن شرارت ها در منطقه محل خدمتش شده است.
وی ضمن اشاره به اینکه عواملی که در شهادت این شهید بزرگوار دخیل بودند شناسایی، دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند، اضافه کرد: این افراد به امید خدا به سزای اعمالشان می رسند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه امروز فرزندان مردم ایران اسلامی در نیروی انتظامی، حافظ نظم و امنیت این کشور هستند، خاطرنشان کرد: امروز پرسنل نیروی انتظامی با حضور در شهرها، مرزها، جاده ها، روستاها و... آماده خدمت به مردم هستند و جانشان را برای امنیت و آسایش کشور نثار می کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه راه شهدای والامقام با افتخار ادامه دارد، اظهار داشت: شهدای عزیز سبب افتخار ما و همه مردم ایران هستند.

براساس گزارش سایت پلیس، سردار اشتری در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در همان ساعات اولیه شیوع کرونا به مدافعان سلامت اعلام آمادگی کرد، یاد آور شد: امروز حافظان امنیت با تمام توان در کنار حافظان سلامت هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با تکیه بر اینکه بخش زیادی از مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را نیروی انتظامی انجام می دهد، تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و... به صورت مستمر و بی وقفه آماده خدمت رسانی به مردم عزیز است.





1400/01/23
15:28:14
5.0 / 5
1030
تگهای خبر: اجتماعی , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ