دبیرخانه كنگره ۶۲۰۰ شهید استان مركزی اعلام كرد؛

مراسم نخستین سالگرد شهادت آزاده جانباز غلامرضا فولادی لغو شد

مراسم نخستین سالگرد شهادت آزاده جانباز غلامرضا فولادی لغو شد

به گزارش پرسی بلاگ دبیرخانه کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اعلام نمود مراسم نخستین سالگرد شهادت آزاده جانباز غلامرضا فولادی به دلیل رعایت دستورالعمل های بهداشتی لغو شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد، مراسم نخستین سالگرد شهادت آزاده جانباز غلامرضا فولادی به دلیل دستور العمل های بهداشتی برگزار نمی گردد. در این اطلاعیه آمده است:
به اطلاع مردم شهید پرور استان مرکزی و شهر اراک می رساند به دلیل شیوع موج جدید ویروس کرونا، تغییر وضعیت کرونایی شهر اراک و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مراسم نخستین سالگرد شهادت آزاده جانباز پاسدار رشید اسلام غلامرضا فولادی که قرار بود روز یکشنبه ۱۵ فروردین ماه سالجاری در گلزار شهدای اراک برگزار شود، انجام نخواهد شد.
امیدواریم با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا از جوامع بشری و خصوصاً ایران اسلامی در آینده بتوانیم مراسمی در جهت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و تبیین رشادت های آن دلیرمردان خصوصاً آزاده جانباز شهید غلامرضا فولادی برگزار نماییم.
امید است با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با توسل و التجاء به درگاه خداوند متعال، هر چه زودتر عافیت قرین مردم عزیزمان شود و همینطور از خداوند متعال شفاء و سلامتی برای مبتلایان این بیماری منحوس را مسألت می نماییم.
در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است، دبیرخانه کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی و بخصوص شهید غلامرضا فولادی از تمامی مردم شهید پرور استان مرکزی، رزمندگان، آزادگان، جانبازان، بسیجیان، پاسداران، نیروهای نظامی و انتظامی، ادارات و سازمان های دولتی و علاقمندان به این شهید والامقام که دغدغه برگزاری نخستین مراسم سالگرد شهید را داشتند، کمال تقدیر و تشکر را به عمل می آورد و از همه این عزیزان درخواست می شود با انجام هرگونه فعالیت خیرمندانه و خیرخواهانه یاد و خاطر این عزیز سفر کرده را گرامی بدارند.
در ادامه، دبیرخانه کنگره شهدای استان مرکزی از تمامی علاقمندان درخواست می کند با فعالیت در بستر فضای مجازی و برگزاری ختم قرآن و صلوات در بستر شبکه های مجازی یاد و خاطر شهید والامقام غلامرضا فولادی را زنده نگه دارند.
ضمن قدردانی از خانواده معظم و انقلابی شهید والامقام فولادی به علت اهتمام بر حفظ سلامتی مردم عزیز، یاد و آرمان های بلند آن آزاده شجاع، جانباز انقلابی، فداکار و مخلص که تلاشهای خستگی ناپذیر او همواره در تاریخ دفاع مقدس استان مرکزی زنده است، را گرامی می داریم و از درگاه خدای متعال برای آن شهید عزیز حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای خانواده معظم صبر در مصیبت و توفیق توأم با پاداش الهی طلب می نماییم.

1400/01/15
11:31:27
5.0 / 5
996
تگهای خبر: بیماری , فضای مجازی , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ