ابتكار مطرح كرد

توسعه پایگاه رفاه ایرانیان گشودن مسیری نو در هدفمند كردن پشتیبانی از خانواده ایرانی

توسعه پایگاه رفاه ایرانیان گشودن مسیری نو در هدفمند كردن پشتیبانی از خانواده ایرانی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، توسعه پایگاه رفاه ایرانی ها را گشودن مسیری نو در هدفمند کردن پشتیبانی از خانواده ایرانی دانست.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار در حساب توییتری خود نوشت: "توسعه ‎پایگاه رفاه ایرانی ها و محصولات مهم آن ‎اطلس رفاه ایرانیان، شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل و داشبورد اطلاعات ‎زنان سرپرست خانوار گشودن مسیری نو درهدفمند کردن پشتیبانی از ‎خانواده ایرانی است.

وی ادامه داد: خدمات نوین دولت در این حوزه ها امکان سیاستگذاری و برنامه ریزی دقیق را فراهم نموده است."


پیش از این، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گزارش نوروزی خود به مردم در توییتر و گزارش عملکرد سال ۹۹، از توسعه پایگاه رفاه ایرانی ها و اقدامات دیگری نظیر شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل اطلاع داده بود.

به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، اطلاعات اجتماعی اقتصادی ایرانی ها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ارگان هایی نظیر سازمان تأمین اجتماعی، ثبت احوال، وزارت آموزش و پرورش و... دریافت و در پایگاه رفاه ایرانی ها ثبت می شود تا با ملاک قرار دادن این اطلاعات دهک اقتصادی افراد مشخص شود. شناسایی اقشار کم درآمد، شناسایی خانه های استیجاری و افراد فاقد خودرو و... همچون اقدامات پایگاه رفاه ایرانی ها است.






منبع:

1400/01/11
10:44:03
5.0 / 5
6010
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , خدمات , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ