درخواست آتش نشانی از شهروندان در ساعات آغازین مراسم چهارشنبه سوری

درخواست آتش نشانی از شهروندان در ساعات آغازین مراسم چهارشنبه سوری

به گزارش پرسی بلاگ سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلان اینکه برای مستقر شدن نیروها در مکان های پر تردد شهر تهران ظرفیت خودرا حدودا به هشت برابر افزایش می دهیم اظهار داشت: ما موافق جشن و شادمانی شهروندان هستیم اما اقدامات این شب باید به شکلی باشد که خسارت های آن جبران ناپذیر نباشد و سلامت افراد را به خطر نیندازد.


سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار نمود: هر سال در این ایام متاسفانه تعدادی از افراد نکات ایمنی را رعایت نمی کنند و مراسم چهارشنبه سوری را از حالت جشن خارج می کنند.
وی افزود: این مساله سلامت و ایمنی شهروندان را به صورت جدی تحت تاثیر قرار می دهد.
ملکی اظهار داشت: استقرارهای ما به مدلول ممانعت جشن نیست و از آن جایی که ترافیک را پیش بینی می نماییم با مستقر شدن نیروها در مکان های پر تردد شهر تهران، ظرفیت خودرا حدودا به هشت برابر افزایش می دهیم که بتوانیم همچون سایر مواقع به شهروندان امدادرسانی انجام دهیم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی با پیشنهاد اینکه شهروندان این زمان از سال را در کانون خانواده و در خانه باشند، اظهار داشت: از طرف دیگر ما نگران شیوع بیماری کرونا هم هستیم که تجمعات ممکنست سبب آن نیز بشود.
ملکی افزود: از شهروندان درخواست می نماییم که نکات ایمنی را رعایت نمایند. ما موافق جشن و شادمانی شهروندان هستیم اما اقدامات این شب باید به شکلی باشد که خسارت های آن جبران ناپذیر نباشد و سلامت افراد را به خطر نیندازد.




منبع:

1399/12/26
20:14:42
0.0 / 5
1095
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ