ادامه فعالیت مدرسه مجازی بعد از كرونا

ادامه فعالیت مدرسه مجازی بعد از كرونا

به گزارش پرسی بلاگ معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در جشن تولد یک سالگی مدرسه تلویزیونی اظهار داشت: فعالیت مدرسه مجازی بعد از کرونا ادامه خواهد داشت.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حکیم زاده ضمن اشاره به بازخوردهای خوبی که از سراسر ایران نسبت به تدریس معلمان و کیفیت آموزش از مدرسه تلویزیونی دریافت شده است؛ ابراز کرد: بیشترین دغدغه و نگرانی ما دسترسی دانش آموزان به آموزش باکیفیت در مناطق کم برخوردار که دسترسی به فضای مجازی ندارند بوده است و بازخوردهای دریافت شده مبین آن است که این عزیزان توانسته اند از این طریق در جریان آموزش توسط بهترین معلمان قرار گیرند و این نمونه ای از برقراری عدالت آموزشی می باشد که دسترسی به آموزش با کیفیت را برای همه دانش آموزان در همه نقاط میسر می نماید.
وی ادامه داد: این برنامه ها که به همت معلمان توانمند و با کیفیت ضبظ و اجرا شده است می تواند منبع یادگیری خوبی برای همه معلمان بخصوص عزیزانی که اخیرا وارد عرصه تعلیم و تربیت شده اند، باشد و مورد بهره برداری و استفاده آنان قرار گیرد.
معاون آموزش و پرورش در پاسخ به این سؤال که آیا فعالیت مدرسه مجازی بعد از کرونا هم ادامه دار خواهد بود، خاطرنشان کرد: در جهت ارتقای عدالت آموزشی جهت استفاده دانش آموزان از آموزش های باکیفیت و بهره بردن از بهترین معلمان، مدرسه تلویزیونی فعالیت خویش را ادامه خواهد داد و بر کیفیت عرضه آن افزوده خواهد شد.
برپایه گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حکیم زاده ضمن اعلام آمادگی برای برقراری جریان آموزش در سال تحصیلی آینده در هر شرایطی، اظهار نمود: نحوه جریان آموزش در سال تحصیلی جدید بنابر صلاحدید ستاد ملی کرونا به هر نحوی که باشد، مدرسه تلویزیونی این توانایی را دارد که فعالیت خویش را با قدرت ادامه دهد.




منبع:

1399/12/22
20:35:33
0.0 / 5
982
تگهای خبر: آموزش , فضای مجازی , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ