سه شنبه در شهر كتاب؛

نمایش درمانی و نظریه نقش ها نقد و بررسی می شود

نمایش درمانی و نظریه نقش ها نقد و بررسی می شود

کتاب نمایش درمانی و نظریه نقش ها نوشته مجید امرایی روز سه شنبه 12 اسفند در مرکز فرهنگی شهر کتاب نقد و بررسی می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی مرکز فرهنگی شهر کتاب، نشست هفتگی شهر کتاب با محوریت نقد و بررسی کتاب «نمایش درمانی و نظریه نقش ها» نوشته مجید امرایی روز سه شنبه ۱۲ اسفند انجام می شود.
این کتاب بتازگی توسط نشر دانژه انتشار یافته و نویسنده در آن دیدگاه و نظریات علمی و تجربی خودرا در زمینه دراماتراپی (نمایش درمانی) و جایگاه آن از منظر نظریه نقش ها بیان کرده است. امرایی معتقد می باشد اگر فردی به درستی نقش های اش را ارائه کند حالش خوب است و حال خوب رضایتمندی از نقش فردی و اجتماعی است.
در قسمتی از این کتاب آمده است:
این نقش ها هستند که پویایی، موثر بودن و انگیزه می دهند. به باور این دراماتراپیست در نظریه نقش ها مسئله زمانی شروع می شود که فرد از نقش های خود راضی نیست. مولف در این اثر معتقد می باشد، عدم رضایت فرد از عملکردهای نقشی یعنی بیماری و سلامتی یعنی داشتن قدرت تغییر نقش و برای داشتن این قدرت تغییر نقش آگاهی از نظریه نقش ها بسیار موثر است.
نشست بررسی این کتاب با حضور علی حسین سازمند، الهه شجاعی و مجید امرایی هم راه است و به صورت زنده از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به آدرس ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه ی این مرکز در سایت آپارات پخش می شود.
این برنامه روز سه شنبه ۱۲ اسفند از ساعت ۱۱ بامداد انجام می شود.

1399/12/08
15:41:36
0.0 / 5
1130
تگهای خبر: اجتماعی , بیماری , تلگرام , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ