معاون استاندار تهران:

برخی با اغراض سیاسی در صدد دلسرد كردن مردم جهت شركت در انتخابات هستند

برخی با اغراض سیاسی در صدد دلسرد كردن مردم جهت شركت در انتخابات هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: برخی با اغراض سیاسی در صدد دلسرد کردن مردم جهت شرکت در انتخابات هستند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، عبدالرضا چراغعلی در نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر اسلامشهر اظهار داشت: اعضای شورای شهر در سختی ها در کنار مردم و بی واسطه بین مردم حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: خیلی از زیرساخت ها در اسلامشهر باید تقویت شود و هرچند بودجه این شهر در مقایسه با سال قبل ۲۰۰ درصد افزوده شده است. روزهای طلایی خدمت به مردم به سرعت در حال سپری شدن است و باید از اندک فرصت باقی مانده استفاده نماییم.
وی افزود: اعضای شورای شهر باید به تمام امور ورود پیدا کنند و به شدت از سیاسی کاری پرهیز کنند هرچند بهترین ترکیب مدیریتی را در شهرستان اسلامشهر شاهدیم. امروز مترو اسلامشهر که یک طرح ملی است نیازمند نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است و باید با اعتبارات استانی و ملی روند این پروژه تسریع شود و هرچند تابحال این پروژه پیشرفت مطلوبی داشته است.
چراغعلی تصریح کرد: طرح های توسعه شهری مصوب شورای اسلامی شهر باید به آگاهی شهروندان رسانده شود و هیچ مبحث محرمانه و پنهانی بخصوص در حوزه مدیریت شهری برای مردم وجود ندارد. امروز برخی با انگیزه های سیاسی و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و مشارکت حداقلی مردم با برجسته کردن برخی تخلفات در ارتباط با شهرداران و شوراها، درصدد دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای هستند.
طبق گزارش روابط عمومی استانداری تهران، چراغعلی اضافه کرد: تا زمان مسئولیتم از نحوه عملکرد شهرداران و شوراهای اسلامی که در قالب قانون باشد دفاع می کنم.



1399/12/05
19:04:35
0.0 / 5
1013
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ