توسط بنیاد فرهنگ سالمندی؛

كتاب مجموعه آثار منتخب اولین جشنواره آفتابگردان منتشر گردید

كتاب مجموعه آثار منتخب اولین جشنواره آفتابگردان منتشر گردید

کتاب آثار منتخب اولین جشنواره ادبی آفتابگردان با همکاری بنیاد فرهنگ سالمندی و نشر برزآفرین منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی سالمندی، مسعود صبغی مدیرعامل بنیاد فرهنگ سالمندی اظهار داشت: در ادامه فعالیتهای پیوست جشنواره ادبی آفتابگردان، کتاب «با آفتابگردان» شامل آثار منتخب اولین دوره این جشنواره اخیرا با همکاری نشر برزآفرین انتشار یافته است.
وی افرود: این کتاب شامل آثار برگزیده و منتخب در قالبهای داستان کوتاه، داستانک، کاریکلماتور و خاطره نویسی با محوریت مبحث سالمندان بوده که از روز شنبه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
صبغی ضمن اشاره به برگزاری اولین دوره جشنواره آفتابگردان و حصول نتایج آن اظهار داشت: در اولین دوره این جشنواره، با نگاه موجود در جامعه نسبت به مبحث سالمندی، مشارکت عمومی بسیار دلگرم کننده بود و این مورد سبب شد که برای برگزاری دومین دوره این جشنواره با توسعه ای کمی و کیفی آن برنامه ریزی داشته باشیم تا انشالله در سال جدید به برگزاری آن بپردازیم.
اولین دوره جشنواره ادبی آفتابگردان، با محوریت مبحث سالمندان، از سال ۱۳۹۸، با مشارکت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، اداره کل سلامت شهرداری تهران و رادیو فرهنگ شروع و در ۱۳ مهر ۱۳۹۹ مراسم اختتامیه آن برگزار گردید.


منبع:

1399/11/25
23:20:29
0.0 / 5
948
تگهای خبر: آثار , بازار , جشنواره , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ