توسط نشر صاد

سلام همسایه خرت وپرت های گمشده منتشر گردید

سلام همسایه خرت وپرت های گمشده منتشر گردید

پرسی بلاگ: سلام همسایه؛ خرت وپرت های گمشده نوشته کارلی آنه وست با ترجمه رامبد خانلری توسط نشر صاد منتشر گردید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نیکی اخیرا همراه خانواده اش به شهر «رِی وِن بروک» آمده اند، شهری کوچک که در آن همه یکدیگر را به خوبی می شناسند، اما بنظر می رسد با هم توافق کرده اند تا درباره اتفاقی تلخ سکوت کنند. نیکی با آرون پسر عجیب خانه روبه رویی شان دوست می شود. خانه ای با راهروها و درهای زیاد که کنجکاوی او را برمی انگیزد. در ضمن ماجراجویی هایش با آرون، پی به معمایی می برد. یک سال قبل از آمدن نیکی به این شهر لوسی دختر ۸ ساله ای در ترن هوایی جان خودش را از دست داده، و حالا نیکی می خواهد راز این ماجرا را کشف کند.
سلام همسایه اولین جلد از مجموعه ۶ جلدی نوشته کارلی آنه وست نویسنده استرالیایی تبار است که از یک بازی به همین نام اقتباس شده. در مجموعه سلام همسایه Hello neighbor کارلی آنه وست با استفاده از قوه تخیلش برای این بازی پرهیجان و پرطرفدار روایتی معمایی و جذاب ساخته است. این مجموعه کتاب بعد از انتشار از طرف ساندی تایمز در زمره پرفروش ترین ها قرار گرفت و همچنان خوانندگان پروپاقرصی دارد. حالا نشر صاد اولین جلد از این مجموعه جذاب را با ترجمه رامبد خانلری منتشر نموده است.
این اثر معمایی در ۱۹۸ صفحه انتشار یافته است. نسخه الکترونیکی کتاب را می توانید در طاقچه و فراکتاب بخوانید و نسخه کاغذی آنرا نیز در سایت نشر صاد saadpub.ir سفارش دهید.


منبع:

1399/10/22
15:21:08
0.0 / 5
1126
تگهای خبر: الكترونیكی , ترجمه , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ